دستمزد نصاب درب ضد سرقت + نصب درب ضد سرقت

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
نصاب درب ضد سرقت + هزینه نصب

جاگذاری درب ضد سرقت و درب های داخلی ساختمان کاری پیچیده و نیازمند تجربه و مهارت است. برای جاگذاری بی عیب و نقص باید این کار توسط نصاب درب ضد سرقت و درب داخلی انجام شود.

راشین درب
راشین درب

همان طور که در مقالات قبلی اشاره شد نصب درب ضد سرقت کاری پیچیده است و باید توسط افراد با تجربه در این زمینه انجام شود. این افراد که با مهارت بسیار کار اتصال درب و اماده شده درب برای استفاده را انجام می دهند، به عنوان نصاب درب ضد سرقت شناخته می شوند.
نصاب درب ضد سرقت در کار جاگذاری و تعمیر درب ضد سرقت دارای مهارت و تجربه بسیار بالا می باشد و به راحتی و در کوتاهترین زمان کارهای مربوط به اینستال و تعمیر درب را انجام می دهد. لازم است این نکته را مجدد یادآوری کنیم که اگر کار اینستال درب به درستی انجام نشود دیگر درب دارای کارایی لازم نخواهد بود و فقط نامی به عنوان درب ضد سرقت را با خود به یدک می کشد. هزینه نصب درب ضد سرقت به نوع درب و ابعاد آن بستگی دارد. چرا که هر چه درب بزرگتر باشد امر نصب سخت تر و رگلاژ آن زمانبر تر خواهد بود. عده ای از افراد به دنبال آموزش نصب درب ضد سرقت و دیدن فیلم های آمورشی هستند اما باید بدانید این کار بسیار پیچیده بود و کمتر فردی بدون تجربه قبلی موفق می شود درب را به درستی نصب کند. نصب نادرست درب موجب افت امنیت آن می شود.

برای استفاده از خدمات نصب و نصاب درب ضد سرقت در تهران با ما تماس بگیرید.

 

نصاب درب ضد سرقت

نصاب در ضد سرقت، کار جاگذاری این درب نیاز به مهارت کاری و توان اجرائی بالایی نسبت به درب های دیگر دارد.زیرا  کوچکترین اشتباه در جاگذاری این درها خسارت جبران ناپذیری را هم در زیبایی و هم در دوام آنها دارد. در های ضد سرقت خود را باید به تیم متخصص بسپارید تا از آسیب و خراشدیدگی امان بماند. ما با تیم عالی خود و با تکیه بر دانش و ابزار آلات استاندارد کیفیت خدمات را برایتان به ارمغان می آوریم. قیمت و اجرت نصب درب ضد سرقت و درب چوبی را از ما استعلام بگیرید. اجرت نصب درب چوبی بسته به نوع درب متفاوت است.

نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت

امروزه ایمن ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه برای حفظ امنیت منزل و محل کار شما استفاده از درب ضد سرقت و نصب آن است. این درب ها این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن به سختی میتوان آن را باز کرد و حتی غیر قابل باز شدن هستند این یعنی امنیت بالا برای شما عزیزان.همچنین دارای ظاهری بسیار زیباتر و شیک تر نسبت به سایر درب ها می باشند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که عایق گرما ، سرما و صدا نیز هستند. نصب درب ضد سرقت دارای نکاتی است که سعی داریم در ادامه آن ها را یاد آور شویم. هزینه نصب درب ضد سرقت را از راشین درب استعلام بگیرید. ما امکان اعزام بهترین نیروهای فنی را برای نصب درب ورودی ضد سرقت و درب اتاقی چوبی در تهران و کرج، در سریع ترین زمان برای شما فراهم می کنیم. 

نکات مهم هنگام نصب درب ضد سرقت

ابتدا سایز درب ضدسرقت خود را انتخاب کرده بعد اقدام به ساخت فریم کرده. فریم به دو صورت قوطی ۸۰*۴۰ یا ۱۰۰*۴۰ ساخته می شود. سایز فریم درب باید  یک سانت بیشتراز سایز درب، طول و عرض باید باد خور داشته باشد تا درب داخل فریم جا بگیرد فریم به سمت راه پله باید نصب شود و هر ۴ سانت قوطی دیده شود وگرنه درب به دیوار پاگرد گیر کرده و در این صورت باید دیوار را برش داد. 
جلوی درب ها همیشه از پشت درب بزرگتر است و به اصطلاح قاب چهار چوب است اگر پشت تا پشت درب به اندازه ۲۱۰*۱۰۵ هست جلوی درب باید ۲۱۳*۱۱۰ باشد.
در پروژه نصب درب ضد سرقت در ساختمان هایی که برای نوسازی به کار گرفته می شود شما در صورتی که فریم به کار گرفته شده دارای مقاومت کافی باشد نیاز به جایگزینی فریم ندارید اما اگر فریم مناسب نباشد و دارای سایز استانداری نباشد مجبور هستید فریم را با یک فریم مناسب و اندازه ثابت جایگزین نمایید. 

ویژگی ها و خدمات نصاب درب ضد سرقت

  • کیفیت تضمین شده
  • تکنسین های مجرب
  • تعرفه های ارزان 
  • سرعت ارائه خدمات بالا هنگام درب ضد سرقت
  • نصاب انواع درب ضد سرقت(ترک،ایرانی،چینی،تایوانی)
  • رگلاژ درب ضد سرقت
  • جایگذاری درب ضد سرقت به جای درب قدیمی
  • تعمیر یا تعویض یراق آلات انواع درب ضد سرقت مانند قفل درب ضد سرقت
  • رفع سروصدا انواع درب ضد سرقت
  • اماده سازی و انجام پروژه های درب ضد سرقت ترک، طرح ترک، چین و درب ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد حریق و جداره آلومینیوم نرمال

روش های نصب درب ضد سرقت

  1.  روش جوش دادن
  2. روش پیچ سر مته ای
  3.  به روش رول بولت

نصاب درب ضد سرقت در تهران

اگر شما ساکن شهر تهران هستید و قصد تهیه درب ضد سرقت را دارید به شما راشین درب و نصابان با تجربه این گروه صنعتی را معرفی میکنیم. گروه راشین درب  با کادری مجرب و گردهمایی نصابان با تجربه، سریع، و منظم این تضمین را به شما خواهد داد که بهترین درب ضد سرقت را با توجه به بودجه شما و موقعیت منزلتان پیشنهاد کرده و برای اینستال آن اقدام می نماید لذا در صورت تمایل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

نصاب درب ضد سرقت


نصاب درب ضد سرقت در شمال و غرب تهران

نصاب انواع درب ضد سرقت ترک، ایرانی، چینی، تایوانی، رگلاژ انواع درب ضد سرقت، جایگذاری درب ضد سرقت به جای درب قدیمی، تعمیر یا تعویض یراق آلات انواع درب ضد سرقت، رفع سروصدا انواع درب ضد سرقت، اجرا روی فریم یا بدون فریم، اجرا بی عیب و نقص، اجرا در زمان اعلام شده، هماهنگی با بنا جهت دوغاب ریزی و گچ کاری از ویژگی های نصابان ما می باشد.

نصاب درب ضد سرقت درجنوب و شرق تهران

امروزه ایمن ترین راه برای حفظ امنیت خانه شما استفاده از درب ضدسرقت است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن می باشند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که عایق گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز هستند و در هنگام اینستال حتما باید از نصاب کمک بگیرید تا درب کارایی خود را حفظ کند.

نصاب درب چوبی

درب های ساختمانی را در داخل منزل با عنوان درب داخلی و هم درب ورودی آپارتمان در ساختمان شناخته شده اند. در اینجا ما توضیح کوتاهی راجب نحوه جاگذاری درب های ساختمانی و ورودی انجام میدهیم. درب های داخلی انواع مختلفی دارد از جمله درب اچ دی اف HDF، درب ام دی اف MDF، درب ABS(درب ضد آب) و درب  پی وی سی PVC .
این نوع درب ها هم با چهار چوب فلزی و هم چهار چوب چوبی جاگذاری میشوند. جاگذاری درب های داخلی توسط نصاب های حرفه ایی باید انجام شود که ریگلاژ درب، جاگذاری فقل و دستگیره همراه است. طریقه جاگذاری بر روی چهارچوب چوبی با تزریق فوم انجام میشود. اگر بخواهیم چهارچوب های چوبی روی چهارچوب آهنی جاگذاری کنیم این کار امکان پذیر است و بدون دست زدن به چهار چوب های فلزی چهار چوب های چوبی را روی آنها با فوم مخصوص جاگذاری میکنیم. درب چوبی اتاق و درب چوبی وروردی از محصولات مقاوم و محبوب بازار به شمار می روند. برای استعلام قیمت درب چوبی با راشین درب تماس بگیرید.

 

نصاب درب ساختمان


نصاب درب ساختمان

جاگذاری درب ساختمان نیاز مند تخصص بالا می باشد زیرا عدم تجربه و دانش  تکنسین می تواند  آسیب های جبران ناپذیری را به درب وارد نماید. گروه راشین درب متشکل از برترین  تکنسین های  ساختمانی و فنی همواره کیفیت خدمات خود را تضمین می نماید.
همواره در 24 ساعت 7 روز هفته آماده ارائه خدمات و مشاوره  می باشیم. راشین درب برترین ارائه دهنده خدمات جاگذاری در چوب و ضد سرقت.با سال ها تجربه و دانش در ارائه خدمات فنی و ساختمانی با ارائه برترین کیفیت در خدماتمان پاسدار اعتماد شما به خود باشیم.

 

دستمزد نصاب درب ضد سرقت و درب ساختمان

جاگذاری درب های ساختمان دارای پیچیدگی هایی است که شما حتما برای جاگذاری و اتصال باید از نصاب کمک بگیرید. نصاب درب ساختمان، کار جاگذاری را به سرعت و دقت بالا انجام میدهد و پس از جاگذاری درب بدون هیچ گونه مشکل و سر و صدایی کار خواهد کرد. برای استعلام هزینه و دستمزد نصاب درب ضد سرقت و نصاب درب ساختمانی میتوانید با ما تماس بگیرید.

همچنین می توانید برای خرید انواع درب داخلی با راشین درب تماس بگیرید.

نصب درب ضد سرقت بدون تخريب

در هنگام تعویض درب ورودی ساختمان یکی از مهمترین نکات که مورد توج قرار میگیرد و دغدغه افراد است کار نصب درب ضد سرقت بدون تخریب دیوارها و ساختمان است.
یکی از نکات بسیار مهم که در این مساله نقش دارد اندازه درب فعلی و چهارچوب درب است. اگر ابعاد چهارچوب موجود با ابعاد درب ضد سرقت متناسب باشد، امکان نصب در بر روی همان چهارچوب قدیمی وجود دارد. بنابراین بدون نیاز به تخریب، امکان تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت وجود دارد. 
تنها حالتی که امکان تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون تخریب وجود ندارد، وقتی است که چهارچوب درب بیش از 3 سانتی‌متر از ابعاد مورد نیاز کوچکتر است. در این صورت ناچاراً باید چهارچوب را تخریب کرده و یک چهارچوب جدید نصب کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • قاسمی
    درخواست نصاب درب برای افسریه تهران رو دارم. هزینه را اعلام بفرمایید.
    • مدیر سایت

      برای استفاده از خدمات نصاب درب با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. با توجه به نوع درب هزینه نصب اعلام خواهد شد.

  • برهانی
    درخواست نصاب درب سرویس بهداشتی در رودهن
    • مدیر سایت

      سلام. برای دریافت خدمات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • هاتف طبیبیان
    نصاب برای درب چوبی اتاق خواب درب سرویس بهداشتی وحمام.درمجموع 4درب
    • مدیر سایت

      با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس بگیرید