نصب قفل دیجیتال و هوشمند بر روی درب ضد سرقت

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل هوشمند و قفل دیجیتال درب ضد سرقت یکی از مهمترین اجزای درب است که بصورت سفارشی میتواند در درب مورد استفاده قرار گیرد.البته نصب این قفل ها اصلا ضروری نیست.

راشین درب
راشین درب

قفل دیجیتال و یا همان قفل هوشمند یکی از امن ترین و لوکس ترین مدل های قفل ضد سرقت درب می باشد. با نصب این قفل ها بر روی درب ضد سرقت می توانید امنیت ایجاد شده را چند برابر نمایید. همچنین این قفل ها دارای امکانات بسیار زیادی هستند که در ادامه این امکانات را برای شما شرح خواهیم داد.

نصب قفل دیجیتال و قفل هوشمند بر روی درب ضد سرقت

نصب قفل دیجیتال و هوشمند بر روی درب ضد سرقت امنیت آن را افزایش می دهد، همچنین باعث راحتی افراد در استفاده از درب هنگام باز و بسته کردن درب می شود. اما هزینه قفل هوشمند درب ضد سرقت نسبت به قفل های مکانیکی بیشتر است. در این مطلب قصد داریم شما را با قفل دیجیتال درب ضد سرقت و ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم و با توجه به این توضیحات تصمیم گیری برای نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت را به شما می سپاریم. قفل هوشمند یکی از امن ترین و مقاوم ترین مدل های قفل درب ضد سرقت به شمار می رود.

برای خرید و اطلاع از هزینه نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت می توانید با راشین درب تماس بگیرید.

نصب این قفل ها امنیت زیادی را برای ساختمان شما فراهم می آورد.


قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال (digital lock) یا همان قفل هوشمند نوعی قفل است که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. بدنه بسیار مقاومی دارد و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه قفل هوشمند باتری قلمی بوده به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این محصولات امنیتی را می توان بر روی انواع درب بخصوص درب ضد سرقت نصب نمود.
قفل دیجیتال بهترین راه برای ورود بدون کلید به ساختمان می باشد. با خرید قفل دیجیتال و نصب آن در کنار درب  آپارتمان می توانید با رمز عبور، ریموت و یا تلفن همراه تان وارد خانه شوید. حتما برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده که هنگام بیرون رفتن از خانه کلیدتان را فراموش کرده باشید. شاید برای شما هم سخت باشد که روزی چند بار از پشت میز کارتان بلند شوید و درب را برای مهمان هایتان باز کنید. با نصب قفل دیجیتال دیگر از شر این مشکلات راحت خواهید شد. قفل دیجیتال از محصولات لوکس و مدرن بازار به شمار می رود و معمولا بر روی انواع درب ضد سرقت لوکس نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. درب لوکس ضد سرقت دارای ظاهری بسیار شیک و امنیت بیشتر نسبت به سایر محصولات می باشد. امنیت بیشتر درب های لوکس به دلیل استفاده از همین یراق الات دیجیتال و مدرن و ظاهر زیباتر است. در غیر این صورت از لحاظ استراکچر با سایر محصولات یکسان هستند. قفل الکترونیکی و هوشمند یک یراق درب ضد سرقت به شمار می رود که امنیت بسیار بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.


انواع قفل دیجیتال قابل نصب بر روی درب ضد سرقت

قفل های دیجیتال دارای انواع مختلفی می باشند:

  1. قفل رمز دار درب ضد سرقت
  2. قفل کارتی درب ضد سرقت
  3. قفل بیومتریک که با شناسایی چهره و دیگر مشخصات فیزیکی افراد کار میکند.

قابل ذکر است که هرکدام از این مدل ها را میتوان با یکدیگر ترکیب کرد. یعنی میتوانید از یک قفل با روش های دستری رمز و کارت هر دو همزمان استفاده نمایید. قفل ها از مهم ترین اجزای درب ضد سرقت به شمار می روند.

 

قفل دیجیتال

 

شرایط نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت

  •  ضخامت درب حداقل باید 3.5 سانت تا 9 سانت باشد.
  •  بازشو (فاصله لبه درب تا شروع نقش و نگار) درب باید حداقل 12 سانت باشد.
  •  طول شفت نباید از مرکز درب خارج شود (طول دم کلیدی).
  •  نوع درب (درب راست بازشو / درب چپ بازشو): اکثر مدل‌های قفل دیجیتال ضد سرقت قابلیت تعویض وضعیت راست بازشو و چپ بازشو رو دارند.
  •  این که آیا “پانل پوشش” برای پوشاندن سوراخ‌های نصب نیاز دارید یا نه (فقط برای کاربر نهایی).
  •  بررسی محتویات بسته قفل دیجیتال ضد سرقت برای نصب.
  •  بررسی نوع درب (چوبی – فلزی و …)


عوامل تأثیرگذار بر قیمت قفل دیجیتال ضد سرقت

عوامل مختلفی در تعیین قیمت این نوع قفل‌ها نقش دارند که عبارت ‌اند از:

  •  برند قفل دیجیتال مانند سامسونگ ـ یال ـ گیت من و …
  •  روش‌های دسترسی به قفل مانند رمز ـ اثر انگشت ـ کارت
  • جنس بدنه و کیفیت ساخت قفل‌های دیجیتال مثل فولاد ـ آلومینیوم و …
  •  طراحی و ظاهر قفل دیجیتال الکترونیکی
  • سیستم‌های فنی و امنیتی قفل الکترونیکی، مانند قفل کودک ـ حریم خصوصی ـ قفل اتوماتیک ـ کنترل از راه دور

در صورتی که هر یک از عواملی که ذکر شد، کیفیت بالاتری داشته باشد، قاعدتاً قیمت قفل دیجیتال ضد سرقت و در نهایت قیمت تمام شده درب  نیز بیشتر خواهد بود.


قفل کارتی درب ضد سرقت

قفل کارتی دارای مغزی الکترونیکی است و در نتیجه تنها به افرادی که کارت مغناطیسی دارند و رمز آن را نیز می‌دانند اجازه ورود می‌دهد. امروزه استفاده از قفل کارتی در بسیاری از هتل‌ها متداول است. این مدل از قفل‌های دیجیتال دارای چند کارت هستند که می‌تواند در اختیار ساکنین خانه قرار گیرند.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال و هوشمند به جای قفل معمولی شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد. قفل دستگیره هوشمند محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما بر روی انواع درب معمولی ودرب ضد سرقت نصب می‌گردد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به ارمغان می‌آورد.
به بیان دیگر قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) ابزار الکترونیکی است که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمز، کارت های مغناطیسی RFID، تگ، اثرانگشت، ریموت کنترل و گوشی های هوشمند، درب محل کار یا زندگی شما را به راحتی باز و بسته می نماید.

 

قفل دیجیتال درب ضد سرقت


قفل دیجیتال  درب ضد سرقت

این مدل از قفل‌ها را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد، گروه اول قفل دیجیتال درب ضد سرقت با زبانه‌های مولتی می‌باشد ، گروه دوم قفل‌های هوشمند درب ضد سرقت معمولی است، زمانی که قفل روی این درب‌ها نصب می‌شود زبانه‌های مولتی (زبانه‌هایی که از بالا و پایین به چهارچوب نفوذ می‌کنند) از کار می افتند. البته ناگفته نماند که قفل‌های بدون دستگیره نیز قابلیت نصب بر روی هر دو مدل درب‌های ضد سرقت را بدون ایجاد اختلال در سیستم آن‌ها دارند.

قیمت قفل دیجیتال (هوشمند) درب ضد سرقت

قفل هوشمند را روی تمامی انواع درب ضد سرقت مثل ترک و ایرانی میتوان نصب کرد، ولی بر روی درب های ضد سرقت چینی بهتر است قفل های دیجیتال بدون دستگیره نصب گردد. زیرا با نصب قفل های دیجیتال با دستگیره، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می افتد و کارایی خود را بر روی درب ضد سرقت از دست خواهد داد.
برای استعلام قیمت و نصب قفل هوشمند بر روی درب ضد سرقت با راشین درب تماس بگیرید.


ویژگی های قفل هوشمند و دیجیتال درب ضد سرقت

  • دسترسی به قفل و باز کردن درب ضد سرقت به کمک قفل بیومتریک، قفل رمزدار،قفل کارتی .
  • قابلیت باز کردن درب به کمک گوشی هوشمند تلفن همراه.
  • قفل شدن خودکاردرب در صورت فراموشی برای قفل کردن
  • مجهز به سیستم های امنیتی پیشرفته و آلارم های هشدار (قفل آلارم دار درب ضد سرقت)
  • قابلیت اتصال قفل هوشمند به آیفون تصویری
  • ثبت رفت وآمدهای افراد.
  • دیگر به کلید نیازی نخواهید داشت و اگر کلید را فراموش کردید دیگر دچار مشکل نخواهید داشت.
  • ظاهری زیبا و شیک برای درب ضد سرقت ایجاد می کند.
  • ایمنی بالاتر نسبت به قفل‌های سنتی

برندهای مطرح در زمینه تولید قفل دیجیتال

شرکت های مختلفی در زمینه تولید قفل هوشمند و ضد سرقت در بازار فعالیت دارند که هر یک از آن ها تلاش دارند بهترین محصول را تولید و روانه بازار نمایند. از میان محصولات محبوب و پرفروش در بازار ایران می توان به قفل هوشمند سامسونگ، فیلیپس، کاداس، میلره و ... را نام برد. قیمت قفل هوشمند درب ضد سرقت بسته به نوع تکنولوژی مورد استفاده در آن و طراحی متفاوت است. نصب این محصولات موجب افزایش امنیت درب و همچنین افزایش قیمت تمام شده درب ضد سرقت خواهد شد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید