چهارچوب فرانسوی + قیمت

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
چهارچوب فرانسوی

یکی از مدلهای محبوب در زمینه چهارچوب درب، چهارچوب فرانسوی است. برای خرید و استعلام قیمت این محصولات با راشین درب تماس بگیرید.

راشین درب
راشین درب

به محل اتصال درب یا پنجره چهار چوب میگویند. در گذشته معمولا از چهار چوبهای چوبی استفاده میشد که معایب خاص خود را داشتند. اما کم کم چهار چوبهای فلزی جای چهار چوبهای چوبی را گرفتند و به چهار چوبهای بسیار پرفروش و محبوبی تبدیل شدند. چهار چوبهای فلزی میتوانند ساده، فرانسوی، مکزیکی و رومی باشند که معروفترین آنها چهار چوبهای فرانسوی هستند. در این مقاله میخواهیم به معرفی کامل چهار چوب فرانسوی و بررسی ویژگیهای آن بپردازیم. 

 

 

چهار چوب فرانسوی

یکی از با کیفیت ترین چهار چوبها، چهار چوبهای فرانسوی هستند. این چهار چوبها فلزی هستند و از استحکام بالا و مقاومت زیادی برخوردار هستند. از چهار چوب فرانسوی برای دربهای آپارتمان، حیاط، پارکینگ، حمام و سرویس بهداشتی میتوان استفاده کرد. 

چهار چوب فلزی

چهار چوبهای فلزی علاوه بر کیفیت بالا، مقاومت بالا و امنیت خوبی که دارند، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند و به همین دلیل از پرفروش ترین چهار چوب ها به شمار میروند. 

چهار چوب فلزی فرانسوی

چهار چوبهای فلزی فرانسوی از بهترین چهار چوبهای فلزی هستند که با ضخامت بین 2 تا 2.5 و با طول 6 متر تولید میشوند. این چهار چوبها توسط فرایند نورد گرم و با دستگاه رول فرمینگ تولید میشوند.

تفاوت چهار چوب فلزی فرانسوی با مکزیکی

از چهار چوبهای مکزیکی برای پنجره های pvc و فلزی و دربهای چوبی استفاده میشود. این چهار چوبها در ابعاد مختلف به سفارش مشتری قابل تولید هستند. تفاوت عمده چهار چوب فرانسوی با چهار چوب فلزی در شکل ظاهری و وزن آنهاست. علاوه بر آن چهار چوبهای مکزیکی به دلیل تعداد خم های بیشتر، معمولا سنگین تر از انواع فرانسوی هستند.

چهار چوب فرانسوی چه کاربردهایی دارد؟

از چهار چوبهای فرانسوی میتوان برای دربهای ساختمان، آپارتمان، حیاط، پارکینگ، حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد. این چهار چوبها برای دربهای ضد سرقت نیز کاربرد دارند. 

ابعاد چهار چوب فرانسوی

ابعاد چهار چوب فرانسوی برای کارفرمایان اهمیت زیادی دارد. ابعاد استاندارد چهار چوب فرانسوی 20 تا 25 سانتیمتر است. ابعاد استاندارد چهار چوب فرانسوی درب اتاق بین 85 تا 95 سانتیمتر و ابعاد استاندارد چهار چوب فرانسوی سرویس بهداشتی 70 تا 80 سانتیمتر میباشد. ابعاد چهار چوبهای فرانسوی به نقشه ساختمان و مساحت زیر بنا بستگی دارد. 

چهار چوبهای فرانسوی چه مزایایی دارند؟

  • مقاومت بسیار بالایی نسبت به چهار چوبهای دیگر دارند.
  • در برابر فشار برش مقاومت زیادی دارند.
  • در برابر حشرات موذی مقاومت بالایی دارند.
  • هزینه نگهداری پایینی دارند.
  • قیمتهای منطقی و مناسبی دارند.
  • در برابر آتش سوزی مقاومت دارند.
  • نصب راحت و بی دردسری دارند.
  • رنگ آمیزی راحت و سریعی دارند. 
  • امنیت بالایی دارند.

چهار چوبهای فرانسوی چه معایبی دارند؟

  1. به دلیل استفاده از فلز در ساختار خود در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاومت کمتری دارند.
  2. جابه جایی آنها به دلیل وزن بالایی که دارند کمی سخت میباشد.

تولید کننده چهار چوب فرانسوی

یکی از برترین تولید کنندگان انواع چهار چوب فرانسوی راشین درب میباشد. مجموعه راشین درب دارای چندین سال سابقه معتبر در زمینه تولید و فروش انواع درب و چهار چوب درب با بهترین کیفیتها و قیمتهای مناسب میباشد. 

خرید چهار چوب فرانسوی (ثبت سفارش خرید)

از آنجایی که فلزات در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاومت کمی دارند، در هنگام خرید چهار چوبهای فرانسوی باید به کیفیت چهار چوب و مقاومت آن، وزن درب، نوع لولا و خدمات پس از فروش آن توجه فرمایید. برای ثبت سفارش خرید چهار چوب فرانسوی میتوانید با کارشناسان راشین درب مشورت کنید تا بهترین چهار چوب را متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید. مجموعه راشین درب دارای چندین سال سابقه معتبر در زمینه تولید و فروش انواع درب و چهار چوب درب با بهترین کیفیتها و قیمتهای مناسب میباشد. 

قیمت چهار چوب فرانسوی چگونه است؟

قیمت چهار چوب فرانسوی به کیفیت چهار چوب، ابعاد آن، قطر فلز به کار رفته، نحوه جوشکاری و وزن آن بستگی دارد. به همین دلیل نمیتوان قیمت واحدی برای همه آنها در نظر گرفت. برای اطلاع از هزینه انواع چهار چوبهای فرانسوی میتوانید با کارشناسان راشین درب در ارتباط باشید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی کامل چهار چوب های فرانسوی و مشخصات آنها پرداختیم. همانطور که ذکر کردیم چهار چوبهای فرانسوی کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارند و از پرفروشترین چهار چوبهای مورد استفاده در ایران میباشد. این چهار چوبها نصب آسانی دارند و متخصصان آن، در زمان بسیار کوتاهی آنها را نصب میکنند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید