قیمت روکش درب ضد سرقت | رویه درب ضد سرقت

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
روکش درب ضد سرقت

رویه درب ضد سرقت تنوع زیادی به لحاظ جنس و نیز جزئیات ظاهری دارد و در دو دسته کلی قهوه ای ، سفید و مشکی در دسترس است.روکش درب ضد سرقت در واقع همان بخشی از درب ضد سرقت است که دیده می‌شود.

راشین درب
راشین درب

روکش درب ضد سرقت یا همان رویه درب ضد سرقت در واقع بخش ظاهری درب می باشد. تمام درب های ضد سرقت تولیدی راشین درب دارای ساختار یکسانی هستند و با کیفیت بالا تولید می شوند و این نوع روکش به کار رفته در درب است که باعث تفکیک این درب ها از یکدیگر می شود. همچنین انتخاب نوع روکش به کار رفته دردرب بر روی قیمت درب ضد سرقت و درب داخلی هم تاثیر می گذارد. تنوع در طرح و رنگ و متریال درب ضد سرقت بسیار زیاد شده است در حدی که حتی خود سازندگان و تولید کنندگان نیز قابلیت تشخیص انواع روکش های جدید و قدیم را ندارند. البته یک سری روکش ها تولید داخل هستند اما بعضی روکش ها از ترکیه وارد می شوند.

برای اطلاع از قیمت تعویض روکش درب چوبی اتاق و درب ورودی ساختمان با راشین درب تماس بگیرید.

همکاران ما اطلاعات لازم را بر حسب نوع درب و روکش انتخابی در اختیار شما قرار میدهند.

با ما همراه باشید تا با انواع رویه درب ضد سرقت و درب اتاقی و ویژگی های آن ها آشنا شوید.

انواع روکش درب ضد سرقت از لحاظ جنس

با توجه به اینکه تفاوت های زیادی بین ساختار درب های معمولی و درب های ضد سرقت وجود دارد و از لحاظ ایمنی و امنیت درب ضد سرقت تفاوت خیلی زیادی دارد اما همیشه ظاهر درب مهم است. روکش ها دارای تنوع بسیاری هستند. روکش چوب طبیعی ، PVC و MDF. اما نوع روکش درب به همین موارد یاد شده ختم نمی شود و دارای دسته بندی بسیار گسترده ای می باشد.

روکش چوب طبیعی

این رویه ها به دو نوع پر مصرف در صنعت درب های ضد سرقت تقسیم بندی می شود:

  • رویه چوب طبیعی راش
  • رویه چوب طبیعی گردو

 مهمترین مزیت این نوع رویه ها حس طروات و تازگی هست که چوب طبیعی به محیط میدهد به این معنی که هر رویه از یک درخت منحصربه فرد تولید شده و با رویه مثلا راش درب مشابه از لحاظ رگه کاملا متفاوت هست. ممکن است به مرور زمان روکش درب شما دچار خرابی شوند و یا بخواهید رویه درب را متناسب با دکوراسیون ساختمان خود تغییر دهید. با تعویض روکش درب چوبی ظاهری نو و دلنشین به منزل خود می بخشید.

روکش چوب طبیعی از گران ترین انواع رویه درب می باشد. در ادامه شما را با متداول ترین رویه های چوبی درب ضد سرقت آشنا خواهیم کرد. البته روکش های دیگری هم وجود دارد به سفارش مشتری بر روی درب های ضد سرقت قابل اجرا می باشد. روکش درب از مهم ترین اجزای درب ضد سرقت به شمار می رود که نقش مهمی در زیبا درب دارد.

روکش طبیعی درب ضد سرقت

روکش چوب گردو:

این نوع روکش کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی دارد. از آنجایی که در این نوع روکش رگه های چوب زیادی وجود دارد از محبوبیت خاصی بین مشترین برخوردار است.

روکش چوب راش:

این نوع روکش از چوب های مرغوب راش طبیعی ساخته می شود و همانند گردوی طبیعی از کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار است. روکش راش طبیعی معروف ترین روکش موجود در بازار ایران محسوب می شود.

رویه ها ترمووود :

خیلی از مشتری برای درب هایی که میخواهد درمحیط بیرون نصب شود به دنبال دربی میگردنند که هم ظاهر چوب داشته باشد و هم مقاوم در مقابل آفتاب باشد.مهمترین مزیت درب های ترمووود این هست که رگه های طبیعی چوب را درکنار خاصیت ضد آب و آفتاب دارا میباشد ولی از لحاظ قیمت به مراتب گران تر از نوع رویه فلزی میباشد.

مشاهده محصولات درب ضد سرقت ترمووود

درب ضد سرقت ترموود

روکش لمینت:

این نوع روکش از چوب های فراوری شده ساخته شده است و شباهت زیادی به روکش های چوبی دارد. مهمترین ویژگی روکش لمینت مقاومت بسیار زیاد آن در برابر اشعه های مضر خورشید است.

روکش ام دی اف

روکش ام دی اف در استفاده از درب ها بسیار کاربرد دارند .اما این روکش ها نیز دارای دسته بندی خاصی می باشد.

روکش های گلاس:

این نوع روکش در ضد سرقت از انواع روکش MDF است و علاوه بر مقاومت زیاد، بسیار سبک نیز می باشد.

روکش لمینت و هایگلاس

روکش پرینت:

این نوع روکش به صورت چاپ شده بر روی روکش های ام دی اف، ساخته می شود.

رویه درب ضد سرقت CNC:

روکش چوب درب ضد سرقت سی ان سی ابتدا ام دی اف ۸ میلی متر با روکش راش یا گردو روکش شده سپس در دستگاه سی ان سی طرحهای مختلف روی آن حکاکی می شود، سپس رویه درب باریک پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می گردد و معمولاً طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.

رویه های ملامینه:

این نوع رویه ها از ام دی اف هایی به ضخامت ۵ تا ۸ میلیمتر ساخته می شوند. یک ورق نازک ملامینه روی این رویه ها پرس می شود.

انواع رویه درب ضد سرقت از لحاظ شکل ظاهری

روکش درب  های ضد سرقت بر حسب بر جستگی ها و شکل ظاهری آن نیز دارای دسته بندی خاص خود می باشد:

  1. رویه برجسته لوکس
  2. رویه برجسته اکونومی 
  3. روکش سی ان سی 

رویه برجسته لوکس

این نوع رویه ها از ام دی اف 8 یا ۱۰ میلی متر با رویه چوب راش یا گردو و اضافه کردن و چسباندن پروفیل های روکش شده درست می گردد، سپس رویه درب با رنگ پلی اورتان و یا پلی استر رنگ آمیزی می گردد و معمولاً در دربهای ضد سرقت ترک رویه سمت داخل از نوع برجسته انتخاب می گردد و طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.

روکش های برجسته لوکس بدلیل برجستگی زیاد و طرح های کلاسیک برای معماری ساختمان های با طرح کلاسیک مناسب است و دارای قیمت بالاتری نیز می باشد.

رویه برجسته اکونومی

ابتدا ام دی اف با روکش راش یا گردو روکش شده سپس قطعاتی از ام دی اف با طرحهای مختلف که با دستگاه سی ان سی طرح داده شده روی ام دی اف اصلی چسبانده می شود، رویه درب ضد سرقت با رنگ پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می گردد. طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.

روکش سی ان سی CNC

ابتدا ام دی اف ۸ میلی متر با روکش راش یا گردو روکش شده است. سپس در دستگاه سی ان سی طرح های مختلف روی آن حکاکی می شود، رویه درب باریک پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می گردد. معمولاً طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.

رویه های درب ضد سرقت سی ان سی برای پروژهای متوسط و طرح های مدرن معماری پیشنهاد می گردد.

روکش پی وی سی PVC

در این حالت ابتدا ام دی اف 8 میلی متری خام در دستگاه سی ان سی قرارگرفته و انواع طرحهای سی ان سی روی آن حکاکی می گردد، سپس ام دی اف را در دستگاه ممبران پی وی سی که معمولاً دارای طرح چوب است پرس می گردد. درب پی وی سی از محبوب ترین مدل های درب می باشد. درب داخلی پی وی سی را هم به عنوان درب اتاق و هم درب سرویس می توان مورد استفاده قرار داد.

رویه ملامین درب ضد سرقت

ام دی اف این نوع رویه ها معمولاً دارای ضخامت 5 یا ۸ میلی متر بوده که یک ورق نازک ملامین روی آن پرس می گردد و روی داخل شیارها باریک با رنگ شاپن پوشیده می شود.

درب استیل

یکی از دیگر مدل های روکش درب، استیل است. درب استیل دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشد و در دسته درب های گران قیمت و لوکس بازار قرار دارد. این درب های دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و همچنین در دراز مدت درب استیل به نگهداری، تعمیر و سرویس نیاز پیدا نخواهد کرد. بنابراین خرید این درب ها در دراز مدت برای شما صرفه اقتصادی خواهد داشت.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • محسن
    درب ضد سرقت فلزی برای خرید مناسبه؟ فلز بهتره یا درب رویه چوب؟
    • مدیر سایت

      سلام. هر کدوم از این روکش ها برای کاربرد خاص و با قیمت مختلف عرضه می شوند. درب ضد سرقت فلزی هم یکی از محصولات پرفروش می باشد و گزینه بسیار مناسب برای درب لابی و درب هایی که در قسمت بیرونی ساختمان نصب می شوند زیرا این محصول اگر از نوع با کیفیت آن را خریداری نمایید در مقابل رطوبت و نورخورشید بسیار مقاوم می باشد. درب های رویه چوب هم از محصولات لوکس و مقاوم بازار می باشند. برای خرید می توانید ابتدا با مشاوران ما تماس بگیرید، بر حسب نوع کاربرد، بودجه شما و محصل نصب درب مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند نمود که چه دربی برای شما مناسب می باشد.

  • آیا امکان تعویض روکش درب وجود دارد؟
    آیا امکان تعویض روکش درب وجود دارد؟
    • مدیر سایت

      بله امکان تعویض و تعمیر روکش و رویه درب ضد سرقت وجود دارد. تعمیر درب ضد سرقت باعث افزایش کارایی و زیبایی درب پس از چند سال استفاده می شود.

  • علی
    سلام وقت بخیر آیا درب اتاق با روکش pvc اندازه کف دست شکسته و فرو رفته قابل تعمیر است ؟ممنون
    • مدیر سایت

      سلام. برای این امر باید روکش درب تعویض شود. برای کسب اطلات بیشتر با راشین درب تماس بگیرید.

  • بیگی
    جهت تعویض روکش درب حمام تقریبا ۲در ۹۰ چقدر هزینه دارد.
    • مدیر سایت

      برای استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس بگیرید