قیمت قفل درب ضد سرقت | تعمیر و تعویض قفل درب

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت یکی از مهمترین اجزای درب ضد سرقت می باشد. انتخاب بهترین قفل درب ضد سرقت به همراه بهترین برند قفل درب یکی از اصلی ترین کارها هنگام خرید درب است.

راشین درب
راشین درب

یکی از مهم ترین یراق آلات مورد استفاده در درب های ضد سرقت قفل می باشد. بدون قفل در ضدسرقت دارای امنیت لازم نخواهد بود. همواره توصیه می شود از بهترین و مقاوم ترین مدل های قفل ضد سرقت بر روی درب خود استفاده نمایید. قفل کاله و داف ترک از برترین برندهای قفل در بازار ایران می باشند. قیمت قفل درب ضد سرقت کاله را از راشین درب استعلام بگیرید. شما میتوانید انواع مختلف قفل ضد سرقت را بر روی درب ورودی خود نصب نمایید اما همواره دقت نمایید قفل مورد نظر دارای امنیت و کیفیت لازم باشد.

قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت یکی از اصلی ترین اجزای درب محسوب می شود. اگر درب شما دارای قفل با کیفیتی نباشد از لحاظ امنیت صفر است. پس هنگام خرید حتما دقت بفرمایید که درب ضد سرقت مورد نظر دارای قفل باکیفیت از یک برند معتبر باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع قفل درب ضد سرقت و نحوه تعمیر و همچنین تعویض قفل درب ضد سرقت آشنا کنیم.

قیمت قفل درب ضد سرقت

قفل در ضد سرقت یکی از مهم ترین اجزای درب ضد سرقت و ورودی آپارتمان می باشد. حتی اگر درب از بهترین و با کیفیت ترین مواد ( ورق فولادی 1.5 میلی متر)  ساخته شده باشد، اما دارای قفل مطلوبی نباشد به راحتی توسط سارقین باز خواهد شد.قیمت قفل درب ضد سرقت به عواملی مانند شرکت تولید کننده، تعداد قفل ها و تعداد زبانه ها و همچنین عملکرد آن بستگی دارد.
قیمت قفل درب ضد سرقت با توجه به کیفیت ، مکانیزم عملکرد و جنس به کار رفته در آن متفاوت است.شما عزیزان می توانید برای دریافت لیست قیمت قفل درب ضد سرقت با ما در راشین درب تماس بگیرید.


انواع قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت بدون داشتن یک قفل با کیفیت تبدیل به یک درب معمولی خواهد شد. برای این که درب ضد سرقت امنیت خانه شما را به خوبی تأمین کند، نیاز به یک قفل مطمئن دارید. فرقی ندارد که شما چه نوع درب ضد سرقت را  نصب کرده باشید. در هر صورت، بدون یک قفل مناسب، درب ضد سرقت به یک در معمولی تبدیل خواهد شد.
قفل درب ضد سرقت دارای انواع و برندهای مختلفی است. قفل مکانیکی و قفل هوشمند درب ضد سرقت از جمله مهمترین انواع قفل به شمار می رود. قفل هوشمند درب خود دارای دسته بندی مختلف است که به تفکیک هر کدام از آن ها را توضیح خواهیم داد.
همچنین قفل درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه دارای بهترین کیفیت است و از معروف ترین انواع قفل درب ضد سرقت در ایران به شمار میرود. از معروف ترین و محبوب ترین برند قفل درب ضد سرقت میتوان به برند کاله و داف ترکیه اشاره کرد.

از انواع قفل درب ضد سرقت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قفل هوشمند درب ضد سرقت
  • قفل مولتی پوینت
  • قفل منو بلاک
  •  قفل هوکی شکل
  • قفل ضد سرقت آژیردار DESI

 

بهترین برند قفل درب ضد سرقت

 

قفل هوشمند درب ضد سرقت

قفل هوشمند و دیجیتال نوعی قفل الکترومکانیکی می باشد که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. بدنه بسیار مقاوم و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی بوده به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این محصولات امنیتی را می توان بر روی انواع درب نصب نمود. برای آشنایی با نصب قفل دیجیتال درب ضد سرقت و کاربردهای آن مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید.


 قفل هوشمند دارای دسته بندی زیر می باشد:

  1. قفل درب ضد سرقت اثر انگشتی
  2. قفل کارتی درب ضد سرقت


قفل مولتی پوینت درب ضد سرقت

نام دیگر قفل مولتی پوینت، قفل مرکزی است که دارای سه تا پنج قفل مجاز و جندین زبانه می باشد. این قفل ها که بوسیله یک اهرم یا میله به یکدیگر متصل می شوند، در قسمت جلو و بالای درب قرار دارند. از آنجایی که قفل مرکزی قابلیت قفل شدن از قسمت افقی و عمودی را دارد، سیستم ایمنی بسیار بالایی را فراهم می آورد .

قفل منو بلاک درب ضد سرقت

این قفل دارای 2 قفل با ساختاری مجزا در قسمت جلوی درب می باشد که سه تا چهار زبانه دارد. از آنجایی که این قفل بر روی لنگه درب نصب می شود، فقط درب را در جهت افقی ایمن می نمایند و در جهت عمودی ( یعنی بالا و پایین درب) زبانه ای ندارند. بنابراین ضریب ایمنی پایین تری نسبت به مولتی پوینت دارند.


قفل هوکی شکل درب ضد سرقت

این قفل به نام های هوکی و چنگکی شناخته شده است. در واقع شرکت هوک (ترکیه) اولین بار قفل های چنگکی را تولید نمود و پس از نام این قفل به نام هوکی شناخته شد. قفل هوکی شکل از دو مدل قبلی کمی پیشرفته تر می باشد و نحوه کارکرد آن بدین صورت است که زبانه های آن به شکل چنگک در هم قفل می گردد. از ویژگی بارز این قفل می توان مقاومت بالای آن در برابر ضربه را نام برد که موجب می شود که درب در مقابل دیلم به راحتی شکسته نشود.

 

قفل ضد سرقت هوکی شکل

 

 قفل آژیردار دار درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت DESI ساخت ترکیه؛ آژیردار و حساس نسبت به ضربه می باشد. عملکرد آژیر قفل وابسته به باتری بوده و میزان صدای آن قابل تنظیم است. امکان نصب قفل کمکی به صورت مجزا در درب نیز وجود دارد. 

این برنده سازنده قفل، در سال 1980 در ترکیه تاسیس شد و به دومین برند تولیدکننده قفل پس از کاله در این کشور بدل گردید. دسی (DESI) به قفل های آلارم دارش مشهور است که در صورتی که سه قفل شده باشند، سنسورهایشان فعال می شود.


تعمیر قفل درب ضد سرقت

همان طور که گفته شد قفل درب ضد سرقت یکی از اساسی ترین قسمت های درب به شمار می رود. قفل درب ضد سرقت هم مانند سایر قسمت های درب و یا دیگر کالاها ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. اما آنچه مسلم است این است که کار تعویض قفل درب ضد سرقت و یا تعمیر آن را باید به افراد با تجربه و ماهر در این زمینه سپرد. زیرا کوچکترین سهل انگاری می تواند موجب افت کارایی قفل شود و امنیت درب شما به خطر بیفتد. بنابراین در این موارد حتما با افراد با تجربه مشورت کنید.


بهترین برند قفل درب ضد سرقت

همان طور که در ابتدا مقاله اشاره شد قفل های مهم ترین یراق آلات نصب شده بر روی درب ضد سرقت می باشند. یراق آلات درب ضد سرقت موجب ایجاد امینت، کارای و ظاهری زیبا در آن ه ا خواهد شد. یراق درب شمال مواردی مانند دستگیره، قفل، لولا و .. می باشد. توصیه می شود برای داشتن یک درب امن باید بهترین و مقام ترین قفل را بر روی درب خود نصب نمایید. در ادامه شما را با بهترین برندها و مدل های قفل ضد سرقت آشنا خواهیم ساخت.

قفل ضد سرقت کاله (kale) ترکیه 

شرکت kale kilit توسط sadik ozgar در سال 1953 تأسیس شد. آقای ozgur در ابتدا کار خود را در یک کارگاه کوچک آغاز کرد و به تولید فریم های فلزی و اجاق گاز تولید پرداخت. او در سال 1957 کارگاهش را به یک کارخانه بزرگ و مجهز تبدیل کرد و نهایتا در سال 1965 اولین قفل ضد سرقت را تولید نمود. در نهایت یک سال بعد قفل های خود را با برند kale به بازار عرضه کرد.
استاندارد بالای قفل های تولید شده شرکت کاله موجب محبوبیت بیش از پیش آن شد تا جایی که امروزه محصولات این برند به 102 کشور صادر می گردد و 60 درصد از صادرات قفل در ترکیه را مال خود کرده و همچنین قفل های کاله بر روی 100 میلیون درب نصب گردیده است.
قفل درب ضد سرقت کاله یکی از بهترین برندهای می باشد این قفل سالیان درازی می باشد که در این حوزه در حال فعالیت می باشد اگر شما به دنبال یک قفل ایمن برای درب ضد سرقت منزل و محل کار خود می باشد این گذینه برای شما بسیار مناسب می باشد چرا که قفل درب ضد سرقت کاله تمامی استاندارد های مورد نیاز برای بهترین بودن را داراست قیمت قفل درب ضد سرقت کاله کمی از قیمت های سایر قفل ها بالا تر است.


قفل درب ضد سرقت داف ترکیه

قفل درب ضد سرقت داف ترکیه بسیار شبیه به قفل کاله می باشد این شباهات به نوعی است که در بیشتر مواقع اشتباه گرفته می شود . این دوقفل تنها در قرار گرفتن مغزی با هم تفاوت دارند . قفل درب ضد سرقت داف ترکیه همانند کاله دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و شما می توانید از این قفل برای درب های ضد سرقت خود استفاده نمایید.

 

قفل Mottura ایتالیا

قفل  Mottura غالبا دارای طراحی مدرن  می باشد. این شرکت از سال 1963 در ایتالیا شروع به  کار کرده است و در اروپا و آمریکا برند شناخته شده ای می باشد. ویژگی منحصر به فرد این برند تکنولوژی My key است که موجب مقاومت بالای درب در مقابل ضربه می گردد.


قفل apecs روس

این شرکت روسی بیش از 20 سال است که در بازار قفل درب فعالیت دارد و در بازار 30 کشور جهان حضور دارد. تنوع بالای محصولات و  طیف گسترده ای از رنگ ها و طبقه بندی متنوع و ارائه بیمه نامه های بلند مدت از ویژگی بارز این برند می باشد.


تفاوت قفل های درب ضد سرقت با قفل معمولی

قفل های درب ضد سرقت دارای چندین زبانه می باشد و این زبانه ها به گونه ای ساخته شده است که می تواند امنیت درب را چندین برابر بالا ببرید در قفل درب معمولی شما با کمی مهارت می توانید درب را باز نمایید ولی در قفل در ضد سرقت به این صورت نمی باشد و برای باز کردن آن نیازمندزمان و همچنین مهارت بالایی می باشد که تقریبا کار هر کسی نمی باشد.

در مورد تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت هم بخوانید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • زهرا موحدی
    تفاوت قیمت قفل دیجیتال با قفل مکانیکی چقدر است؟
    • مدیر سایت

      قفل دیجیتال و قفل مکانیکی دارای امکانات متفاوت و به طور کل دو محصول مجزا هستند. برای خرید قفل ضد سرقت مکانیکی می توانید از حدود 400 هزار تومان تا 2 میلیون تومان هزینه نمایید. و برای خرید قفل دیجیتال، حداقل هزینه 5 میلیون تومان است.

تماس بگیرید