اجزای درب ضد سرقت + بررسی ساختار درب چوبی ضد سرقت

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت در کیفیت و امنیت یک درب اهمیت بسیار زیادی دارند.هرچه استراکچر درب از قطعات بهتر و با کیفیت تری تشکیل شود درب مقاوم تری تولید می شود.با ما همراه باشید تا با ساختار درب ضد سرقت آشنا شوید.

راشین درب
راشین درب

درب های ضد سرقت یکی از راهکارهای بسیار مفید جهت افزایش امنیت خانه ها و سایر ساختمان ها هستند. ساختار و اجزای تشکیل دهنده این درب ها با درب های معمولی تفاوت دارند و در ساخت آنها اجزایی به کار رفته است که ایمنی آنها را چند برابر کرده است. درب ضد سرقت برخلاف درهای معمولی در مقابل هر گونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند. این درها در مقابل آتش، گرما و سرما و نیز صدا عایق خوبی هستند. این ویژگی ها به واسطه استفاده از اجزا و قطعات با کیفیت و طراحی منحر به فرد این درب ها می باشد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ساختار و اجزای درب ضد سرقت بیشتر آشنا شوید.

ساختار درب ضد سرقت

تمام درب های ضد سرقت دارای ساختار و استراکچر یکسانی هستند. در داخل درب ضد سرقت از استراکچر فلزی و شبکه های فولادی استفاده می شود تا امنیت این درب ها افزایش یافته و قابل برش نباشند. ساخت درب ضد سرقت، امری پیچیده است و باید دقت کافی در تمام موارد داشته باشیم. زیرا کوچکترین مشکل در یکی از اجزا ممکن است موجب افت امنیت درب شود. در راشین درب بهترین و امن ترین مدل های درب ضد سرقت ساخته می شود و شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید این محصولات نمایید.

قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید. زیرا مرغوب ترین و بهترین درب ضد سرقت حتی اگر از فولاد نفوذناپذیر و بر اساس استانداردهای جهانی نیز طراحی و ساخته شده باشد بدون نصب قفل ضد سرقت تفاوتی با یک درب چوبی معمولی ندارد.

قفل‌های استفاده شده بر روی درب‌های ضد سرقت نیز بسته به ترک، چین و ایرانی بودن درب‌ها متفاوت است. در این رده نیز قفل‌های ساخت ترکیه به دلیل برخورداری از بالاترین استانداردهای اروپا نسبت به مدل‌های چینی از طول عمر و کیفیت بیشتری برخوردار خواهند بود. برای مثال عدم زنگ زدگی و رنگ رفتگی از جمله معیارهای اصلی قفل و دستگیره‌ها به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که هر درب دارای دو قفل مجزا می‌ باشد.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال یا همان قفل هوشمند نوعی قفل است که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود.استفاده از قفل هوشمند به جای قفل معمولی،شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد. قفل و دستگیره دیجیتال محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه شما، بر روی انواع درب معمولی ودرب ضد سرقت نصب می‌گردد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به ارمغان می‌آورد.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

یراق آلات درب ضد سرقت

در مورد قفل که از مهم ترین یراق آلات یک درب محسوب می شود توضیح دادیم. انواع دیگری از یراق به کار رفته در درب نیز وجود دارد از جمله دستگیره،لولا،چشمی درب و ... یراق آلات درب ضد سرقت از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این نوع درب های به شمار می آیند که انتخاب گزینه مناسب، می تواند علاوه بر ایجاد امنیت سبب افزایش زیبایی درب ها شود. در مقاله مرتبط به طور کامل در مورد انواع یراق آلات به کار رفته در درب ضد سرقت صحبت شده است.

روکش درب ضد سرقت

یکی از دیگر اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت و می توان گفت از مهم ترین قسمت های این محصولات، روکش و یا همان رویه درب است. روکش درب موجب ایجاد زیبایی در درب می شود. روکش ها تاثیر بسزایی در قیمت درب ضدسرقت دارند. معمولا گران ترین مدل درب ضد سرقت، درب رویه چوبی و یا درب استیل می باشد. درب های استیل دارای رویه های مقاومی هستند که آن ها را در دسته محصولات گران قیمت و لوکس بازار قرار داده است. 

چهار چوب درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین اجزای این درب ها، چهارچوب درب ضد سرقت می باشد. قیمت چهارچوب درب ضد سرقت بر حسب ابعاد و جنس آن ها متغییر است. چهار چوب در دو مدل فلزی و چوبی در بازار موجود می باشد. برای خرید چهار چوب مناسب باید به نوع و مدل درب خود و میزان بودجه توجه نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید