درب ضد سرقت ایرانی

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
درب ضد سرقت ایرانی

برای خرید انواع درب ضد سرقت تولید ایران و اطلاع از لیست قیمت ها با ما در راشین درب تماس بگیرید.درب های ایرانی داری کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند و از لحاظ کیفیت قابل رقابت با درب های ترک می باشند.

راشین درب
راشین درب

جالب است بدانید که در حالی که اغلب مردم تصور می‌کنند که درهای ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت پایینی هستند و ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه‌ های بالاتر یک درب ضد سرقت خارجی تهیه کنند، این درها دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به نسبت هزینه‌ ای که می‌ پردازید اغلب می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

درب های ایرانی از لحاظ کیفیت با درب های خارجی مانند درب ضد سرقت ترک امکان رقابت را دارد و از لحاظ کیفیت تقریبا یکسان هستند.

برای خرید درب ضد سرقت ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید با ما در فروشگاه راشین درب  تماس بگیرید. درب ضد آب نیز یکی از مهم ترین تولیدات ما در راشین درب می باشد.

 

درب ضد سرقت ایرانی

درهای ضد سرقت ایرانی؛ که به‌ طور کامل در داخل کشور تولید می‌‌شوند را می‌‌توان به‌  نوعی تقلید از درهای ضد سرقت ترک و درهای ضد سرقت چینی دانست که با آوردن تکنولوژی ساخت و استفاده از دستگاه‌‌های مدرن، گامی در بومی کردن این صنعت برداشته‌‌ اند.

متخصصان ایرانی معمولاً مواد لازم برای ساخت این نوع در را از کشور ترکیه وارد می‌‌کنند. البته بعضی از مهندسان از محصولات داخلی نیز برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می‌‌کنند؛ اما غالباً به دلیل هزینه زیاد دستگاه‌‌های لازم برای تولید این محصولات، ابزار موردنیاز برای ساخت این در‌‌ها را وارد می‌‌کنند.

گروه صنعتی راشین درب به پشتوانه تجربه ای گرانبها در زمینه تولید تخصصی درب ضد سرقت، به کار گیری متخصصان و طراحان جوان ایرانی و استفاده از به روز ترین تجهیزات صنعتی دنیا، امروز به عنوان برترین تولید کننده درب ضد سرقت در ایران شناخته شده است.

راشین درب در زیر سایه تلاش و پشتکار بی وقفه نیروهای خود گامی نو در تولید درب ضد سرقت با کیفیت برداشته و با افتخار رضایت هموطنان و مشتریان خود را بدست آورده است. 

برای خرید درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت دو لنگه با ما تماس بگیرید.

خرید درب ضد سرقت ایرانی

قیمت و هزینه خرید درب ضد سرقت ایرانی

اگر بخواهیم درباره کیفیت درب ضد سرقت موجود در بازار واقع بین باشیم هم اکنون درب های ضد سرقت ایرانی هم ردیف درهای تولید شده ترکیه هستند اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک حرف اول را در بازار می زنند و درب ضد سرقت چینی هم با اختلاف بسیار در انتهای جدول تقاضای خریداران قرار گرفته اند.

قیمت درب ضدسرقت ایرانی از درب ترک ارزان تر و از درب چینی گرانتر می باشد. برای خرید و اطلاع دقیق از لیست قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

ویژگی درب ساخت ایران

مهم ترین ویژگی درب های ضد سرقت ایرانی توانایی این درب ها در مقابله با سارقان است و اصلی ترین وسیله مورد استفاده سارقان دیلم می باشد. یک درب ضد سرقت استاندارد علاوه بر زیبایی ظاهری باید دارای ساختار داخلی مستحکمی باشد که بتواند دربرابر دیلم و سایر ابزارآلات سارقین مقاومت کند. چارچوب و لنگه درب ها اجزای اصلی یک درب هستند. چارچوب انحصاری راشین درب با ساختار دوتکه کشویی که با بتن پر می شود به هیچ وجه خم و تا نمی شود همچنین پروفیل های بسیار مستحکم به کار رفته در لنگه درب های تولیدی ما با رنگ الکترواستاتیک می باشد و این موارد خیال شما را بابت نصب یک درب ضد دیلم واقعی مقاوم در برابر سرقت با استانداردهای روز جهان راحت می کند.

 

مشخصات درب ضد سرقت ایرانی

  •  یراق آلات استفاده شده برای ساخت درب ضد سرقت در داخل ایران از کشور ترکیه مارك كاله و داف وارد می شود، البته این به دلیل برتری کیفیت یراق آلات ترک نسبت به انواع ایرانی آن نیست بلکه به این دلیل است که دستگاه های سازنده آنها بسیار گران قیمت است و وارد کردن آنها مقرون به صرفه تر است.
  •  دارا بودن گارانتی 1 ساله، خدمات پس از فروش و شناسنامه تولید
  •  استفاده از نوار درزگیر و کیپ بند برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، انتقال صدا و سرما
  • قفل پستچی بهره گیری از دو قفل مجزا به همراه شب بند
  •  رنگ استفاده شده روی درب ها از بهترین متریال روز اروپا مي باشد، نوع بسته بندی ضربه گیر و کارتون
  •  تمامي درب ها داراي ویژگي ضد سرقت، عایق صوتي مي باشند.
  •  ساخت لنگه و چهارچوب با دستگاه سي ان سي  و با زوایای خاص که انحصار این شرکت می باشد صورت گرفته است .
  •  چهارچوب ها طرح روکوب نیم گرد فلزی با زاویه های فارسی بر می باشد
  •  وزن دربها 95 تا 115 کیلوگرم می باشد، اندازه دربها به صورت استاندارد 110*217  می باشد
  •  دارای چشمی، زنگ اخبار و از داخل دارای قفل شب بند و دستگیره با طرح کوئین یا رویال می باشد.
  • آستانه ورودی درب از جنس استیل ضد زنگ می باشد.
درب ضد سرقت ایرانی
قیمت درب ضد سرقت ایرانی
درب ضد سرقت ایرانی
قیمت درب ضد سرقت ایرانی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید