قیمت درب ضد سرقت چینی + مشخصات محصول

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی یکی از انواع درب های موجود در بازار است. برای خرید و اطلاع از قیمت درب ضد سرقت چینی با کیفیت با ما در راشین درب تماس بگیرید.

راشین درب
راشین درب

یکی از انواع دیگر درب ضد سرقت موجود در بازار، درب ضد سرقت چینی می باشد. این مدل از درب در رنگ بندی و کیفت متفاوت در بازار عرضه می شود. درب چینی معمولا نسبت به انواع درب تولید شده دارای کیفیت و قیمت پایین تری هستند. در میان انواع در ضد سرقت چینی می توان محصولات با کیفیت نیز یافت. قیمت درب ضد سرقت چینی در مقایسه با سایر محصولات ارزان تر است. درب ضد سرقت فلزی چینی از محصولات محبوب در میان انواع درب چینی می باشد.


قیمت درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی یکی از معروف ترین محصولات در بازار است که جز پرفروش ترین کالاهای خارجی در این عرصه به شما می رود. درب های چینی به عنوان درب ضد سرقت ارزان در بازار شناخته می شوند.


ویژگی های درب ضد سرقت چینی

درب های ضدسرقت تولید چین،  همانند درب های تولیدی سایر کشورها (مانند ترکیه) از کیفیت های متنوعی برخوردارند.
پیش از افزایش قیمت دلار، برخی محصولات چینی کیفیت بسیار پایین (و البته قیمت های بسیار نازل) داشتند که قیمت پایین آنها باعث اقبال بسیاری از سازندگان به آنها شده بود. اما پس از افزایش قیمت دلار و به طبع افزایش قیمت این مدل ها، دیگر استفاده از آنها به هیچ وجه به صرفه نبود؛ چرا که هم کیفیت پایین تری از محصولات تولید داخل داشتند و هم هزینه آنها پایین تر از محصولات تولید داخل نبود. این امر باعث خروج نسبی محصولات بی کیفیت چینی از بازار درب ضد سرقت کشورمان شد.


وزن درب ضد سرقت چینی

وزن درب های ضد سرقت چینی با ورق 0.5 میلی متر و چهارچوب حدود 35 کیلوگرم و با ورق ضخامت 0.7 میلی متر 55 کیلوگرم می باشد؛نکته جالب و عجیب اینکه وزن درب های تمام چوب تولیدی با ابعاد استاندارد حدود 40 کیلوگرم می باشد. عملاً وزن کم این درب نسبت مستقیم با استراکچر (ساختار) آن دارد. به همین دلیل است که درب های ضد سرقت چینی از لحاظ امنیتی مورد تأیید نمی باشند.


وارد کننده درب ضد سرقت چینی

ظاهر درب های چینی نیز از تنوع چندان بالایی برخوردار نمی باشد. در واقع روکش های چوبی که برای کاور کردن هسته درب  مورد استفاده قرار گرفته است، با هدف اقتصادی و پایین بودن قیمت درب ، نازک و از گونه های معمولی است. البته باید پذیرفت که درب های ضد سرقت ، حتی لوکس ترین شان از لحاظ ظاهر چندان تنوع پذیر نیستند. علت این موضوع هم ساختار داخلی درب است که اجازه کار شدن ابزار بر روی سطح خارجی را نمی دهد. با این حال درب های لوکس ضد سرقت ، با بهره گیری از لایی چوب ظاهری شکیل تر در مقایسه با درب چینی ضد سرقت دارد.
وارد کننده درب ضد سرقت چینی ناگریز به این قیمت می افزاید، در نتیجه قیمت تمام شده برای کارفرمایان بیشتر از مبلغ واقعی خواهد بود.

 

قیمت درب ضد سرقت چینی


قیمت درب ضد سرقت چینی

قیمت درب ضد سرقت چینی که ضخامت ورق فولادی آن 1.2 میلیمتر و ضخامت درب 80 میلیمتر می باشد، حدود 250 دلار است. لازم به ذکر است ؛ انواع ارزان قیمت این درب ها با ضخامت کمتر نیز موجود می باشد که به مراتب قیمت پایین تری دارند. در نتیحه درب ضد سرقت چینی قیمت مناسب در بازار موجود می باشد. درب های چینی به عنوان درب ضد سرقت ارزان در بازار شناخته می شوند. البته نمی توان گفت درب ارزان بی کیفیت است. هستند درب های ارزان قیمتی که دارای امنیت بسیار بالایی می باشند.


اندازه های استاندارد درب ضد سرقت چینی

درهای چینی بر حسب یک لنگه و دو لنگه بودن اندازه های استاندارد متفاوتی دارند. ضمن این که هر یک از دو حالت هم  ممکن است در دو اندازه مختلف ارائه شوند.


درب های تک لنگه

عرض درب های تک لنگه چینی 105 سانتی است و در دو ارتفاع 205 سانتی و 210 سانتی در بازار قابل خرید هستند. در واقع شما می توانید بر حسب نیاز خودتان اندازه ای که برای شما مناسب تر است را خریداری کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشتید حتما با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.


درب ضد سرقت دولنگه چینی

درب های ضد سرقت چینی دو لنگه هم دارای دو اندازه مختلف هستند. با این تفاوت که در این نوع درها ارتفاع مشخص و 205 سانتی متر است اما عرض درب دارای دو اندازه مختلف 120 سانتی متر و 117 سانتی متر است. البته این اختلاف زیاد نیست و در بسیاری موارد می توان هر سایزی را که تمایل داشتیم خریداری کنیم. درب ضد سرقت دو لنگه عمدتا برای درب لابی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

درب ضد سرقت فلزی چینی

درب ضد سرقت فلزی، نسبت به انواع درب ضد سرقت که روکش چوبی دارند، مزایایی دارد که از آن جمله می‌توان به مقاومت بیشتر در برابر آتش اشاره کرد. این درب‌ها از دسته درب ضد سرقت ارزان هستند. اما در کنار این مزایا، معایبی نیز دارند که انتخاب آن‌ها را سخت می‌کند.
درب ضد سرقت فلزی از نوع تولید داخل بسیار محدود است، می‌توان با قطعیت زیادی گفت که انواع درهای ضد سرقت فلزی موجود در کشور، از نوع درب ضد سرقت چینی هستند.

خرید درب ضد سرقت چینی


قیمت قفل درب ضد سرقت چینی

 قفل درب ضد سرقت یکی دیگر از نقاط قوت این درب می باشد که به صورت بسیار مطمئن ساخته و نصب شده است. قفل درب ضد سرقت چینی نیز از نوع قفل مرکزی می باشد این قفل ها یکی از قفل های قدیمی درب ضد سرقت می باشد لازم است بدانید که تعدا زبانه ها نیز ۱۱ یا ۱۳ عدد می تواند باشد . در نمونه های درب تولید داخل و ترک از قفل های مختلفی استفاده می شود که به مراتب امنیت بالاتری دارد همچنین بهتر است بدانید در برخی از درب ها از تلفیقی از قفل ها برای بالا بردن امنیت نیز استفاده می شود مثلا ممکن است در کنار قفل مرکز از سایر قفل ها نیز استفاده شود.

 

دستگیره درب ضد سرقت چینی

دستگیره درب های ضد سرقت چینی بی کیفیت چون از مواد اولیه نامرغوب ( یا ضایعاتی ) ساخته شده است در ماه های اولیه مصرف دچار شکستگی شد و شما ناچار به خرید دستگیره جدید برای درب خود هستید ( شرکتهای فروشنده درب ضد سرقت چینی ادعای ضمانت چند ماه برای این دربها می کنند ولی در زمان نیاز پاسخگوی شما نخواهند بود ) . در موارد بسیاری دیده شده که افراد به دلیل عمل نکردن صحیح قفل و دستگیره درب ضد سرقت چینی بی کیفیت در داخل خانه محبوس شده و با کمک نیروهای آتش نشان می توانند از منزل خارج شوند. اما اگر شما اقدام به خرید درب ضد سرقت چینی با کیفیت نمایید به این مشکلات برخورد نخواهید کرد.

بهترین پیشنهاد برای خرید درب ضد سرقت، تهیه و خرید محصولات تولید داخل می باشد که هم باکیفیت و امن هستند و هم دارای قیمت مناسب. برای دریافت مشاوره خرید با راشین درب تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • مرادی
    درب چینی ایا قابل اطمینان است؟ چون قیمت پایین ترین نسبت به سایر محصولات درب ضد سرقت دارن؟
    • مدیر سایت

      بعضی از از مدل های در ضد سرقت چینی دارای کیفیت مناسبی می باشند و نمی توان گفت تمام مدل های چینی بی کیفیت هستند. اما توصیه ما به شما خرید انواع درب های با کیفیت ایرانی است.

  • وحید
    آیا درب های چینی دارای کیفیت لازم هستند؟
    • مدیر سایت

      به طور کلی درب های چینی به درب های ارزان و بی کیفیت معروف هستند. اما در بازار درب های مقاوم چینی نیز موجود است. اما توصیه ما به شما خرید درب های باکیفیت ایرانی است.

تماس بگیرید