درب ضد سرقت آلارم دار | قیمت قفل آژیردار درب ضد سرقت

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
درب ضد سرقت آلارم دار

یکی از انواع قفل که در درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد ، قفل آلارم دار است.این قفل ها جز سری قفل های هوشمند درب هستند و امنیت بسیار بالایی را برای مکان مورد استفاده فراهم می آورند.

راشین درب
راشین درب

قفل های متعددی را میتوان روی درب ضد سرقت نصب نمود که میزان امنیت درب را افزایش دهد. یکی از انواع قفل درب ضد سرقت، قفل آلارم دار درب ضد سرقت است. این قفل ها دارای سنسورهایی هستند که هنگام دیلم کردن و یا سعی در ورود غیر مجاز به منزل فعال می شوند و شروع به آلارم زدن می کنند و در نتیجه سارقین از محل متواری می شوند. این قفل ها در سری قفل هوشمند درب ضد سرقت قرار دارند و به قفل هوشمند آلارم دار نیز معروف هستند. برای ایجاد امنیت بیشتر می توانید بر روی درب ضد سرقت اقدام به نصب دزدگیر نمایید. برای نصب دزدگیر درب ضد سرقت در هنگام خرید با مشاوران ما مشورت نمایید.

در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با قفل آلارم دار یا همان قفل آژیردار و مشخصات آن آشنا شوید.


درب ضد سرقت آژیردار (آلارم دار)

درب ضد سرقت آژیردار در واقع به درب های گفته میشود که یک سری قفل مخصوص روی آن ها نصب گردد. این قفل های مجهز به آژیر هستند و با ورود افراد متفرقه به داخل منزل آژیر به صدا درمی آید. کلیه اقلام وابسته به درب ضد سرقت (یراق آلات درب ضد سرقت) شامل قفل‌، سنسورهای هوشمند ریموت دار، قفل آژیردار، انواع چشمی هوشمند چندکاره، انواع دستگیره های هوشمند، شب بندهای آژیر دار، چشمی های معمولی، دق الباب، نوار دور درب، روکش های درب (بصورت سفارشی) و لوازم جانبی و متعلقات درب ضد سرقت در راشین درب موجود می باشد. از این قفل های به عنوان دزدگیر درب ضد سرقت هم یاد می شود. یراق آلات نصب شده بر روی درب ها می توانند موجب افزایش قیمت درب شوند. هر چه یراق مورد استفاده با کیفیت تر و لوکس تر باشد قیمت آن درب هم گران تر است. آژیر درب ضد سرقت باعث ایجاد امنیت بیشتر در ساختمان می شود.

نصب دزدگیر درب ضد سرقت

دزدگیر درب ضد سرقت، یک نوع سیستم پیشرفته است که بر روی درب نصب می شود. برای نصب این سیستم نیازی به سیم کشی نمی باشد. در این سیستم از چندین چشمی الکترونیکی استفاده شده که قادر به تشخیص تمامی حرکات در محیط اطراف می باشد. در دزدگیر درب ضد سرقت به محض تشخیص حرکات غیر مجاز در محیط و تلاش برای ورود غیر مجاز آژیر درب به صدا درمی آید و برای شما پیام های مبنی برا خطر ارسال می شود. بدین ترتیب اگر در منزل هم حضور نداشته باشید از ورود سارقین به منزلتان آگاه می شوید.

بر روی تمام درب های تولید شده در راشین درب امکان نصب دزدگیر وجود دارد. برای این امر در هنگام خرید با همکاران ما مشورت نمایید. نصب قفل آژیر دار درب ضد سرقت یک روش ارزان تر از نصب دزدگیر می باشد.

قفل آلارم دار

سیستم کارکرد این قفل ها بدین صورت است که ، هنگامی که درب منزل خود را قفل می کنید آلارم داخل قفل بصورت خودکار فعال می شود و در صورتی که هر گونه ضربه ایی از طریق دیلم و یا هر وسیله ایی توسط سارقان به درب وارد شود آلارم شروع به زدن می کند و باعث فرار دادن دزدها می شود. این سری از قفل ها بر روی تمام درب های راشین درب قابلیت نصب را دارند.
وجود درب های ضد سرقت این اطمینان را به افراد می دهد که با خیالی راحت و آسوده درب منزل خود را قفل کرده و از ساختمان خارج شوند. اگر به فکر حفاظت از منزل و محل کار خود هستید حتما به شما توصیه می کنیم که با اندک هزینه ی بیشتر درب ضد سرقت را برای منزل و یا محل کار خود تهیه بفرمایید.با وجود چنین درب هایی دیگر نگرانی در خصوص امنیت منزل خود نخواهید داشت. در بازار کشور ایران نمونه بسیار زیادی از درب های ضد سرقت وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند.

 

قفل آژیردار درب ضد سرقت


مشـخصـــات فـنـــی قفل آژیردار درب ضد سرقت

  1. ابعاد: 28*300*113 میلیمتر
  2. جنس: استیل/گالوانیزه  ABS / PC/PA
  3. باطری: 2 عدد باطری آلکالاین
  4. عمر باطری: 3 سال حالت آماده به کار
  5. کنترلرها: کلید ودستگیره درب 
  6. سنسورها: سوئیچ مگنت دارو سنسور شوک
  7. سازگاری: تمام درب‌ها
  8. نصب: مانند سایر قفل‌های ضد سرقت
  9. سایر: آژیر با صدای 114 دسی بل/ سنسور شوک قابل تنظیم 3 حالته/ 2 حالت تنظیم صدای فعالسازی

 

قفل آژیر دار درب ضد سرقت

قفل آژیر درب ضد سرقت دارای دزدگیر داخلی حساس به ضربه است.از مزایای این قفل نصب آسان و به صورت جایگزینی میباشد.مانن تمام قفل ها با چند پیچ ساده این قفل بر روی درب قابل نصب است.سیستم هشدار ( آژیر ) این قفل فقط زمانی فعال می گردد که زبانه قفل با کلید ( از بیرون یا داخل منزل ) سه بار چرخانده شود . ( سه قفله شود ) فعال شدن آژیر به وسیله ی یک بوق یک ثانیه ای به اطلاع شخصی که درب را قفل کرده می رسد. پس از فعال شدن سیستم آژیر ، حسگر های موجود در قفل به دو اتفاق واکنش نشان داده و آژیر می کشند :

  •  ضربه به بدنه قفل ، توپی و شکسته شدن درب ( که این اتفاق سارقانی را که به روش توپی زنی اقدام به سرقت می کنند ، فراری می دهد )
  •  باز شدن درب ، که با استفاده از حسگر های مغناطیسی تعبیه شده بر روی چار چوب و قفل تشخیص داده می شود.

صدای آژیر در این قفل ها قابل تنظیم روی دو سطح کم و زیاد است.

 

قیمت قفل آژیردار درب ضد سرقت

معمولا درب هایی که قفل آژیردار بر روی آن ها نصب شده است دارای قیمت بالاتری هستند و همچنین دارای امنیت بیشتر نیز هستند.
قیمت قفل آژیردار به دلیل سیستم پیشرفته و قابلیت های آن به طبع از قفل های معمولی بیشتر است و این امر بر روی قیمت تمام شده درب هم تاثیر دارد اما این افزایش قیمت ارزش امنیت ایجاد شده را دارد.
شما عزیزان برای اطلاع از قیمت این قفل ها و نحوه نصب آن ها می توانید با راشین درب تماس بگیرید.

 

درب ضد سرقت آلارم دار


انواع قفل درب ضد سرقت 

بر روی درب ضد سرقت میتوان قفل های متفاوتی نصب کرد که نحوه کارکرد ، امنیت و قیمت هر یک از آن ها متفاوت است . اما طبق بررسی ها قفل هوشمند گران ترین و امن ترین نوع قفلی می باشد که امکان نصب آن بر روی درب ضد سرقت امکان پذیر است. طریقه نصب این قفل هم مانند سایر قفل ها می باشد و در زمانی نیم ساعته نصب خواهد شد. قفل آلارم دار از جمله قفل های هوشمند درب به شمار می رود که شما می توانید بر روی درب خود نصب نمایید.


قفل مکانیکی

قفل مکانیکی درب یکی از پرطرفدارترین نوع قفل درب به شمار میرود. همه ما با این قفل آشنایی داریم و همان طور که بارها در مقالات این سایت اشاره کردیم اگر قفل خریداری شده با کیفیت و از یک برند معتبر باشد به هیچ وجه امکان باز شده آن وجود نخواد داشت.


قفل اثرانگشتی

قفل اثر انگشتی درب دستگاه های امنیتی پیشرفته ای هستند که شما را قادر می سازد تا از اثر انگشت خود، پین کد یا رمز برای باز کردن قفل و دستگیره دیجیتال استفاده کنید که اغلب دارای یک کلید مکانیکی برای درب های مسکونی و تجاری می باشد.
قفل اثر انگشتی راه حل عالی می باشد برای زمان هایی که شما کلید به همراه ندارید یا دوست ندارید کلید همراه خود حمل کنید.
قفل اثر انگشتی دیجیتال و دستگیره های امنیتی یال ، سامسونگ، گیت من، هایوان، اچ گنگ و اچ بی اس بهترین گزینه ها برای باز کردن درب با اثر انگشت و رمز یا پین کد می باشند که دارای انواع و ظاهری متنوع می باشند. 

همچنین می توان برای ایجاد امنیت بیشتر از چند قفل بصورت همزمان استفاده کرد.برای آگاهی بیشتر در مورد قفل های نصب شده روی درب ضد سرقت می توانید مقاله مرتبط با انواع قفل درب ضد سرقت را مطالعه بفرمایید. در آنجا به تفصیل در مورد همه انواع قفل درب ضد سرقت و کارایی آن ها توضیح داده شده است.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید