یراق آلات درب ضد سرقت

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات تاثیر زیادی در زیبایی و حتی امنیت درب دارد. این یراق آلات هستند که درب را کامل و قابل استفاده می کنند.همچنین بکار بردن یراق آلات با کیفیت و شیک در درب ضد سرقت باعث ایجاد زیبایی درب می شود.

راشین درب
راشین درب

همان طور که در مقالات قبل اشاره شد یراق آلات خصوصا قفل درب ضد سرقت تاثیر زیادی در امنیت درب دارد. همچنین بکار بردن یراق آلات با کیفیت و خاص در درب ضد سرقت باعث ایجاد زیبایی و نمای خاص در درب می شود. با ما همراه باشید تا انواع یراق آلات بکار رفته در درب ضد سرقت را بشناسید.

یراق درب ضد سرقت باید از مدل های مقاوم و مستحکم خریداری شوند تا امنیت این درب ها به خوبی تامین شود.


یراق درب

همه ی ما روزانه با تعداد بسیاری از انواع یراق آلات در ارتباط و تماس هستیم بدون آنکه متوجه کاربرد و ویژگی آن ها باشیم. همه ی ابزار های فلزی که اجزای تشکیل دهنده ی آن ها با ذوب شدن فلز تشکیل می شود تحت عنوان یراق در نظر گرفته می شود. برای تهیه ی انواع مختلفی از یراق ها می توان از قالب های ویژه ای برای شکل دادن یراق مربوطه استفاده نمود. دستگیره ی در از ساده ترین یراق آلات است که همه ی ما روزانه در ارتباط با آن هستیم. شیر آب به کار رفته در مصرف روزانه از دیگر یراق آلات پر مصرف در اطراف ما است. امروزه زندگی ما به شدت وابسته به یراق آلات گوناگون است.
حال که با معنی یراق آشنا شدید بهتر می توانید یراق آلات به کار رفته در درب و سایر جاها را تشخیص دهید.


یراق آلات درب ضد سرقت

یراق آلات درب ضد سرقت شامل قفل و دستگیره و چشمی و ... می شود.انواع یراق آلات درب ضد سرقت توسط کشورهای ایران و ترکیه و چین با کیفیت های متفاوت عرضه می شوند.
بدون تردید در خانه های امروزی، درب های ضد سرقت نقش ویژه ای را ایفا می کنند و بسیاری از افراد به داشتن منزلی امن تمایل دارند. حال یراق آلات درب ضد سرقت از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این نوع درب های به شمار می آیند که انتخاب گزینه مناسب، می تواند علاوه بر ایجاد امنیت سبب افزایش زیبایی درب ها شود.
در حال حاضر کشورهای مختلفی از جمله ایران، ترکیه، چین و … در زمینه تولید انواع یراق آلات و لوازم جانبی درب های ضد سرقت مشغول فعالیت هستند که انواع طرح ها و مدل ها توسط شرکت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.
به طور کلی یراق آلات درب های ضد سرقت شامل قفل، دستگیره درب، لولا درب، درکوب، چشمی درب و … می شود که هر کدام در مدل های متنوعی تولید شده اند و با توجه به سلیقه افراد و محیط بر روی درب های ضد سرقت نصب می شوند؛ از این رو اگر به دنبال انتخاب و خرید یراق آلات درب ضد سرقت هستید، توصیه می کنیم با انواع محصولات موجود در بازار بیشتر آشنا شوید.

 

قفل درب ضد سرقت

یکی از مهمترین قسمت های درب که هنگام خرید هم باید مورد توجه شما مشتریان عزیز باشد قفل درب ضد سرقت می باشد. قفل های درب ضد سرقت ترکیه ای همگی از برند کاله می باشند که دارای کیفیت و ایمنی بالایی هستند. در دربهای طرح ترک که در ایران تولید می شود معمولا از قفل مونو کاله که دارای دو قفل مجزا است استفاده می شود.در صورتی که می خواهید درب دارای ایمنی بیشتری باشد بهتر است از قفل مولتی کاله استفاده شود.
در قفل مولتی کاله زبانه های قفل فقط با یک کلید باز و بسته می شوند.
هر چند که برخی از تولید کنندگان برای صرفه جویی یا پایین آوردن کیفیت از قفلهای مشابه مانند اصل استفاده می نمایند که دارای کیفیت پایین تری نسبت به قفل کاله اصلی است. البته در بازار قفل های روسی و ایتالیایی هم وجود دارد که می توان روی درب ضد سرقت نصب نمود ولی بعلت قیمت بالا معمولا کمتر سفارش داده می شود. قفل دیجیتال درب ضد سرقت دارای امنیت بسیار بالایی است که معمولا توصیه می شود روی درب نصب شود اما قیمت این قفل ها نسبت به قفل مکانیکی بسیار بالاتر است.

در مورد باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون کلید و تعویض مغزی درب ضد سرقت هم بدانید.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال و هوشمند درب ضد سرقت از امن ترین و پیشرفته ترین مدل های قفل مورد استفاده برای درب ورودی ساختمان ها می باشد. هر چند می توان از این قفل ها به عنوان قفل درب داخلی ساختمان نیز استفاده نمود. البته بیشترین کاربرد این مدل از قفل ضد سرقت برای درب ورودی است. این مدل از قفل در ضد سرقت، علاوه بر امنیت امکانات زیادی همچون، امکان کنترل دسترسی اعضای خانواده به قفل، گزارش گیری از ورود و خروج افراد، امکان اتصال به wifi و کنترل از راه دور را در اختیار کاربران قرار می دهند.

 دستگیره درب ضد سرقت

بدون تردید یکی از ملزومات درب برای باز و بسته کردن آن، دستگیره می باشد که از دیرباز با شکل های مختلفی از فلز و چوب ساخته می شدند اما امروزه تولید دستگیره درب ضد سرقت توسط برندهای سرشناس با شکل و شمایل خاص صورت می پذیرد که سبب افزایش زیبایی خواهند شد. دستگیره های استیل ضد زنگ با طراحی زیبا از محصولات پرطرفدار بازار به شمار می آیند که افراد متناسب با سلیقه خود به خرید آنها اقدام می کنند.

 

چشمی و دورکوب درب ضد سرقت


چشمی درب ضد سرقت

یکی دیگر از اجزای درب ضد سرقت و یک یراق همیشگی برای بیشتر درب های ورودی ساختمان ها که کاربرد امنیتی دارد، چشمی درب ضد سرقت است. انواع چشمی درب ضد سرقت از نظر زیبایی و کاربرد شامل: چشمی ساده، چشمی دیجیتال و چشمی کوبه دار است. انواع چشمی درب ضد سرقت دارای زاویه دیدی بین 180 تا 200 درجه است که می توان از داخل خانه بیرون را با آن کاملا مشاهده کرد. همان طور که گفتیم برخی از چشمی های درب ضد سرقت با درکوب همراه می شوند و مزیت چشمی درکوب دار این است که هم باعث زیبایی درب می شود هم ظاهر درب را زیاد شلوغ نمی کند.
قطر سوراخ استاندارد برای نصب چشمی درب ضد سرقت معادل 16 میلیمتر یا 1.6 سانتیمتر است. در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی، شاهد تولید چشمی های دیجیتال با قابلیت هایی مثل ضبط تصویر، انتقال تصویر و امکان اتصال به شبکه بی سیم (وای فای) هستیم.

 

 درکوب

درکوب بسیار مهم است و میتوان از آن بعنوان زنگ هم استفاده نمود، معمولاً درکوب و چشمی در کنار یکدیگر نصب می شوند و به رنگ های طلایی و نقره ای در بازار عرضه می شوند.

لولا درب ضد سرقت

به دلیل وزن بسیار بالای درب ضد سرقت (به دلیل ایمنی بیشتر) باید از لولا های مخصوص برای درب ضد سرقت استفاده نمود تا تحمل بار سنگین درب را داشته و درب به راحتی باز و بسته شود که به آن لولای درب ضد سرقت گفته می شود.معمولا برای نصب درب ضد سرقت از 3 یا 4 لولای مخصوص استفاده می شود.


ضربه گیر درب ضد سرقت

ضربه گیر درب ضد سرقت برای جلوگیری از آسیب دیدن درب و دیوار پشت آن در هنگام باز شدن و برخورد با دیوار استفاده می شود. ضربه گیر درب ضد سرقت در انواع طرح ها و رنگ ها ساخته می شوند که شما می توانید رنگ و طرح متناسب با درب خود را از میان آنها انتخاب کنید. جنس ضربه گیر درب ضد سرقت نیز ممکن است از اسفنج ها و بافت های نرم فشرده یا لاستیک فشرده باشد.


 جا پستی 

جا پستی درب ضد سرقت رواج زیادی ندارد و در کمتر دربی مورد استفاده قرار می گیرد. جاپستی زیاد مهم نیست و نبود آن هم زیاد به چشم نمی خورد اما بودن آن خالی از لطف نیست.
جای پست و یا جا پستی که برای اداره پست در نظر گرفته شده است و از طریق آن میتوان نامه را به داخل انداخت . 

 

دستگیره و جاپستی درب ضد سرقت

با نصب یراق درب ضد سرقت از مدل های شیک و مقاوم هم به امنیت درب و هم به زیبایی آن می افزایید.

دیگر محصولات عرضه شده در راشین درب:

درب حیاط

درب پارکینگ

درب ورودی استیل



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید