نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
راهنمای خرید درب ضد سرقت

نکته مهم هنگام خرید درب ضد سرقت دانستن ویژگی ها و کاربردهای درب ضد سرقت است.راهنمای خرید درب ضد سرقت یک منبع کامل برای شما است تا بتوانید با خواندن و درک مطالب آن ویژگی های یک درب خوب را بشناسید .

راشین درب
راشین درب

 

مهمترین نکته هنگام خرید درب ضد سرقت این است که یک درب خوب و باکیفیت باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟ این ویژگی ها چه اهمیتی و کاربردی برای استفاده کننده درب خواهد داشت ؟ چطور درب ضد سرقت اصل را تشخیص دهیم؟
این ها همه نکاتی هستند که هنگام تهیه یک درب باید به آن توجه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را از میان طیف گسترده ای از درب های موجود در بازار انتخاب کنید.در این مقاله سعی داریم نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت را به شما متذکر شویم و یک راهنمای خوب برای خرید درب برای شما عزیزان فراهم کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از نکات مهم خرید و انتخاب یک درب ضد سرقت آگاه شوید.


درب ضد سرقت و کاربرد آن

اولین نکته این است که اصلا بدانید درب ضد سرقت چیست و چه کاربردی دارد؟
درب هایی که در ورودی ساختمان نصب می شوند و درای امنیت بالا هستند ، به هیچ وجه قابل اهرم کردن و دستکار توسط سارقین نیستند را درب ضد سرقت می گویند. این درب ها در طرح ها و جنس های مختلف تولید و روانه بازار می شوند.
درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است. از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل ها در این نوع درب بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. 


کاربرد درب ضد سرقت

این درب ها به عنوان درب ورودی ساختمان ها اعم از ویلایی، آپارتمان، تجاری و اداری و .... قابل نصب هستند.
به دلیل ساختار و طراحی منحصر به فرد که آن را به یک درب غیرقابل نفوذ تبدیل کرده است اولین گزینه برای ایجاد امنیت در ساختمان ها به شمار می رود. در واقع نصب درب ضد سرقت جز اولین گزینه و ارزان ترین روش برای ایجاد امنیت در ساختمان ها می باشد. 
روش های دیگری هم برای ایجاد امنیت در ساختمان ها وجود دارد مثل نصب دزدگیر ، اما بسیار پرهزینه تر و پردردسرتر از استفاده از درب ضد سرقت است.


هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه ویژگی هایی توجه کنید؟

نکات کلی که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن ها توجه کنید این موارد هستند:


اجزای درب ضد سرقت و کیفیت آن

این قسمت ها شامل قفل،لولا،چشمی و .... هستند که در ادامه به تفصیل در مورد هر کدام توضیح خواهیم داد.


قیمت درب ضد سرقت

بعد از سنجش کیفیت درب ضد سرقت مهم ترین مساله در هنگام خرید درب ضد سرقت، قیمت درب ضد سرقت است. یک درب با کیفیت و اصل مسلما دارای قیمت بالاتری نسبت به یک درب معمولی است.اما باید دقت داشته باشید تا درب بی کیفیت را به جای درب اصل به شما نفروشند، و این امر تنها با تشخیص دقیق درب اصل و با کیفیت امکان پذیر است. به شما عزیزان توصیه می کنیم در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما با افراد باتجربه در این زمینه مشورت کنید و یا از فروشگاه های شناخته شده اقدام به خرید نمایید.
راشین درب به عنوان بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی از جمله درب لابی، درب اتاقی و درب ضد سرقت دو لنگه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای دریافت راهنمایی بیشتر و خرید درب ضد سرقت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


طرح درب 

مساله بعدی انتخاب درب با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل و محل کار شماست. معمولا درب های ضد سرقت در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند. این مساله باعث می شود شما بتوانید در خرید درب ضد سرقت با گزینه های متعددی روبرو شوید و بتوانید با توجه به سلیقه خودتان اقدام به خرید نمایید.
در سال های قبل درب ضد سرقت معمولا تنها دارای دو رنگ بود و بیشترین درب های تولید درب ضد سرقت قهوه ای رنگ بود. اما در این روزها درب ها هم از نظر طرح و هم رنگ بندی دارای تنوع بسیار بالایی هستند.


ابعاد درب 

درب ضد سرقت معمولا دارای یک ابعاد یکسان هستند ولی هنگام خرید درب باید دقت کنید تا اندازه درب با محلی که قرار است درب در آن محل نصب شود تطبیق داشته باشد. شما می توانید درب را به هر اندازه که می خواهید سفارش دهید و از درب های سفارش استفاده کنید که البته هزینه این درب ها از درب های موجود در بازار بیشتر خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد درب ضد سرقت می توانید مقاله مرتبط با آن را مطالعه بفرمایید.

وزن درب 

‎وزن درب های ساخته ترکیه عموما از ۱۳۵ تا ۱۸۵ کیلو گرم بسته به کیفیت کارخانه ی تولیدی متغیر می باشد توجه به فاکتور وزن در زمان خرید درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد به این دلیل که وزن درب برگرفته از نوع رویه و شبکه بندب فولادی داخل و ضخامت ورق های ان می باشد یک درب عموما وزنی غالب بر ۱۶۰ کیلو گرم را دارد.درب های ضد سرقتی سوپر لوکس معمولا دور استیل هستند و دارای ۴ لولا می باشند .
عایق صوتی: امروزه استفاده از پنجره و دیوار عایق صوتی به منظور ایجاد آرامش یک ضرورت در ساختمان سازی می باشد.
متناسب با آب و هوای منطقه: هنگام خرید درب ضد سرقت با توجه به محل زندگی تان باید درب ضد سرقت مناسب با آن آب و هوا را انتخاب کنید، برای مناطق مرطوب جنس چوب به کار رفته باید متفاوت با جنس چوب به کار رفته در درب ضد سرقت برای مناطق خشک و سردسیری باشد تا درب ضد سرقت استحکام مناسبی در آن شرایط آب و هوایی داشته باشد.


اجزای درب ضد سرقت

همان طور که در ابتدا مقاله اشاره شد ، اجزای درب ضد سرقت در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد. در اینجا تعدادی از این اجزا و اهمیت آن ها را برای شما شرح می دهیم.


قفل درب ضد سرقت

مهم ترین قسمت این نوع درب ها و به طور کلی هر دربی قفل آن است. عملا بدون قفل با کیفیت درب ضد سرقت هیچ امنیتی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.بهترین نوع قفل، قفل های برند ترک مانند کالف و داف هستند. 


لولا درب 

درب ضد سرقت به دلیل وزن بالایی که دارد بایستی بر روی بیش از دو لولا نصب شود که باید به این نکته هم در هنگام خرید دقت نمود همچنین استفاده از لولاهای بلبرینگ دار بسیار بهتر میباشد.


روکش درب

روکش درب ضد سرقت دارای در مختلفی در بازار موجود می باشد که از آنها می توان به روکش هاس ایتالیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی اشاره کرد که به واسطه سابقه خوبی که دارند از بهترین کشور های سازنده می باشند.
درب های ضد سرقت ترکیه ای به واسطه سابقه عالی در درب های ضد سرقت خانگی از برترین های این برند ها است .


چهارچوب درب

چهارچوب درب باید فلز به کار رفته در آن از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد و محل اتصال ورق ها جوش کاری مناسبی داشته باشند و بهتر است از جوش co2 برای جوشکاری استفاده شده باشد. ضخامت چهارچوب باید 1.5 میلی متر باشد و یا بالاتر از آن.

چند نکته کلیدی در مورد خرید درب ضد سرقت

در صورتیکه در محلی که قرار است درب ضد سرقت را نصب نمایید احتیاج به امنیت بالاتری دارین میتوانین از وسایل امنیتی جانبی (مانند قفل دیجیتال درب ضد سرقت) که بر روی این درب ها نصب میشوند استفاده نموده و درب ضد سرقت متناسب با آن را سفارش دهید.
و در پایان توجه به این امر ضروری است که در میان دو رویه درب ضد سرقت ورق فولادی به کار رفته باشد و تهی از ورق نباشد و یا حتی با هرچیز دیگری جز ورق پر نشده باشد زیرا که در صورت رعایت نمودن تمام نکات ورق در میان دو رویه اصلی ترین رکن ضد سرقت بودن درب های ضد سرقت است.

دیگر محصولات عرضه شده در راشین درب:

درب حیاط

درب پارکینگ



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید