بهترین نوع و برند درب ضد سرقت را از کجا تهیه کنیم؟ درب ضد سرقت ایرانی و خارجی

02144960961 ساعت تماس 9 صبح الی 20 عصر
بهترین نوع و برند درب ضد سرقت ایرانی و خارجی

برای خرید درب ضد سرقت باید اطلاعاتی در مورد درب ضد سرقت داشته باشید. این محصول تضمین کننده امنیت منزل شماست. پس باید بهترین درب را از یک برند معتبر برای خود انتخاب کنید.

راشین درب
راشین درب

درب ضد سرقت یکی از اولین و مفیدترین اقدامات برای ایجاد امنیت برای محل زندگی و یا محل کار شماست. این درب ها با طراحی خاصی که دارند مانع نفوذ سارقین به محل مورد نظر خواهند شد. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین نوع درب ضد سرقت آشنا کنیم و به شما بگوییم که چه نوع درب ضد سرقتی برای شما مناسب است و ارزش خرید را دارد.
درب ضد سرقت باید دارای ویژگی ها و ساختار مشخصی باشد تا بتوان آن را به عنوان یک درب یا کیفیت و امن شناخت. این درب ها در برندها مختلف تولید و ساخته می شوند.برای شناخت و خرید بهترین برند درب ضد سرقت بهتر است کمی وقت بگذارید و با حوصله در مورد انواع درب ضد سرقت موجود در بازار تحقیق کنید.

برای خرید انواع درب ضد سرقت می توانید با راشین درب تماس بگیرید.

برای مشاهده محصولات و لیست قیمت کلیک کنید.


بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است؟

یکی از مهم ترین سوالات هنگام خرید درب که كه برای کسی که می خواهد درب ضد سرقت را خریداری کند پيش مي آيد، اين است كه چه نوع درب ضد سرقتی بخريم؟ انواع مختلف درب ضد سرقت در بازار وجود دارد و با مراجعه ی خريدار به فروشگاه ها و شركت هاي توليد و فروش درب ضد سرقت انواع مختلف آن را مي بينيم واين سؤال براي شما پيش مي آيد كه كدام درب ضد سرقت بهتر است. همه ی درب هايی که به اسم ضد سرقت به فروش مي رسند دارای امنیت و ویژگی هایی که یک درب ضد سرقت باید دارا باشد نیستند. آن ها تنها اسم درب ضد سرقت را به یدک می کشند و دارای ضعف های فراوانی هستند که همین نواقص باعث افت کارای و امنیت آن ها خواهد شد. برای خرید محصولات درب ضد سرقت ایرانی و خارجی با راشین درب تماس بگیرید.


وزن درب ضد سرقت

یکی از مهمترین ویژگی های یک درب ضد سرقت که میتوان به اصالت آن درب پی برد ، وزن درب ضد سرقت است. بهترین نوع درب ضد سرقت دارای وزنی تقریبا معادل   95 تا 110 کیلوگرم دارند و اندازه این درب به صورت استاندارد 110*210 می باشد.
حال اگر درب از این وزن بسیار سبک تر باشد دیگر نمیتوان آن را به عنوان یک درب ضد سرقت دانست.پس نکته مهم در اینجا توجه به وزن درب ضد سرقت است که باید در حد استاندارد گفته شده باشد.
می توان به جرات گفت راشین درب به عنوان بهترین برند درب ضد سرقت تمام موارد مربوط به طراحی و ساختار موجود در یک درب ضد سرقت با کیفیت را رعایت کرده است و شما عزیزان با اطمینان می توانید از درب های تولید توسط این مجموعه خریداری بفرمایید.همچنین قیمت درب های تولیدی راشادرز بسیار مناسب می باشد و ما با حداقل سود اقدام به فروش درب ضد سرقت به مشتریان خود می نماییم.

 

بهترین نوع درب ضد سرقت

جنس درب ضد سرقت

درب ضد سرقت در جنس های مختلف تولید می شود : درب ضد سرقت فلزی و چوبی.
این درب ها از لحاظ ساختار و حتما جنس تفاوت خواهند داشت اما هر کدام بر حسب نیاز شما مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا درب ضد سرقت چوبی دارای ظاهری زیباتراز درب ضد سرقت فلزی است. اما درب فلزی هم در مقابل آتش و رطوبت بسیار مقاوم هستند و بسته به نیاز شما در مکان مورد نظر نصب خواهد شد. 
شما عزیزان در رابطه با تفاوت درب ضد سرقت چوبی و فلزی میتوانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید تا بهترین درب را با توجه به مصرف و نیاز خود تهیه بفرمایید.باید بدانید در هر شرایط آب و هوایی باید از درب متناسب با همان اقلیم استفاده کنید تا درب دارای طول عمری بیشتری باشد.


قیمت درب ضد سرقت

مسلما درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی که به عنوان درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرند گران تر است. این گرانی بی حکمت نیست و دلیل آن هم طراحی خاص و متریال به کار رفته در درب ضد سرقت است که باعث می شود قیمت تمام شده درب ضد سرقت از درب معمولی بیشتر باشد.اما قیمت بیش از حد زیاد یک درب هم گاهی دلیل بر کیفیت بالای درب نیست. شما باید با دانش و آگاهی کامل اقدام به خرید و تهیه درب ضد سرقت نمایید .باید به خوبی ویژگی های درب را بشناسید. گاهی یک درب فقط ظاهری شبیه درب ضد سرقت دارد و قیمت بسیار بالا!! ولی با اندکی تحقیق متوجه خواهید شد که این درب ها دارای کیفیت مناسب نبوده و تنها نام درب ضد سرقت را با خود به یدک می کشند و با درب های معمولی هیچ تفاوتی نخواهند داشت و حتی امنیت یک درب معمولی را هم ندارد.
بنابراین می توانید برای خرید درب ضد سرقت از متخصصان و افراد زبده در این امر یاری بگیرید. راشین درب تولید کننده بهترین نوع درب ضد سرقت در ایران با دارا بودن کارشناسان مجرب در این زمینه شما را یاری خواهند کرد. با راشادرز تماس بگیرید و با خیال راحت درب مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید کافی است . 

برای خرید بهترین نوع درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمان با ما تماس بگیرید.

09123478364

 

بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی

راشادرز تولید کننده بهترین نوع درب ضد سرقت در ایران می باشد.ما همواره سعی کردیم که یک درب ضد سرقت ارزان و با کیفیت را تولید و به هموطنان عزیز ارائه دهیم.
در این جا تعدادی از خصوصیات مهم بهترین نوع درب ضد سرقت را برای شما عزیزان یادآوری می کنیم: 

 

بهترین برند درب ضد سرقت


مشخصات مهم درب ضد سرقت

  •  فضای داخلی درب به صورت شبکه های مشبک فشرده و درب دارای 3 عدد لولای فلزی است که از داخل چهارچوب نصب می شود.
  • تمامی درب ها داراي ویژگی ضد سرقت، عایق صوتي و حرارتی مي باشند.
  •  درب ضد سرقت مطابق با استانداردهای جهانی ساخته می شود.
  •  وزن درب ضد سرقت  95 تا 110 کیلوگرم می باشد و اندازه دربها به صورت استاندارد 110*210 می باشد.
  •  یراق آلات استفاده شده برای ساخت درب ضد سرقت در داخل ایران از کشور ترکیه به نام های مارك كاله و داف وارد می شود، البته این به دلیل برتری کیفیت یراق آلات ترک نسبت به انواع ایرانی آن نیست بلکه به این دلیل است که دستگاه های سازنده آنها بسیار گران قیمت است و وارد کردن آنها مقرون به صرفه تر است. انواع یراق درب ضد سرقت را بشناسید.
  • دارای چشمی، زنگ اخبار، از داخل دارای قفل شب بند و دستگیره با طرح کوئین یا رویال می باشد.
  •  استفاده از نوار درزگیر و کیپ بند برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، انتقال صدا و سرما.
  •  دارا بودن گارانتی 2 ساله، خدمات پس از فروش و شناسنامه تولید.
  •  آستانه ورودی درب از جنس استیل ضد زنگ می باشد و قفل پستچی بهره گیری از دو قفل مجزا به همراه شب بند.

در هنگام خرید این محصولات دقت نمایید که قفل از برند با کیفیت بر روی درب نصب شده باشد. قفل درب ضد سرقت از مهم ترین اجزای این محصولات است که نقش مهمی در امنیت آن ایفا می کند.

بهترین برند درب ضد سرقت را از کجا تهیه کنیم؟

همان طور که گفته شد تهیه درب یکی از مهمترین اقدامات برای ایجاد امنیت و حریم خصوصی برای خود و خانواده تان است.حال این که چگونه این درب را تهیه کنید و چه برندی خریداری کنید خود جاش بحث دارد.

راشین درب بزرگترین تولید کننده و وارد کننده انواع درب ضد سرقت در ایران است. این گروه تولید با دارا بودن سابقه درخشان در زمینه تولید انواع درب ورودی و درب داخلی ساختمان توانسته است رضایت مشتریان خود را در این زمینه جلی کند و نامی نیکو در این صنعت از جود به جای گذارد. برای تهیه انواع درب ساختمان اعم از درب لابی ، درب اتاقی و .... با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید و در صورت صلاح دید شما، می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • سعید ملا خلیلی
    آیا درب های ایرانی به کیفیت دربهای خارجی هستند؟
    • مدیر سایت

      در این سال ها کیفیت تولیدات داخلی بسیار افزایش یافته و می توانید درب های با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب تر از محصولات خارجی تهیه نمایید.

  • ولید باقری صدر

    سلام ان چه درباره درب ضد سرقت که در متن خواندم واقعلا بکار رفته است لطفا قیمت تمام شده ببااین شماره تماس حاصل فرماید ۰۹۱۶***۲۱۴۳ یک عدد نیاز دارم

    • مدیر سایت

      با سلام. تولیدات راشین درب بسیار باکیفیت می باشد و از امن ترین مدل های درب ضد سرقت در بازار به شمار می رود. برای استعلام قیمت و ارتباط با واحد فروش با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • امیر حقدوست
    با سلام بنده در حال بازسازی یک واحد ویلایی هستم نیاز به یک درب دارم برای ورودی البته رویه فلزی نیاز دارم قطر ورق بکار رفته چه اندازه می باشد و قیمت ها رو از کجا باید سوال کنم و زمان نصب در چه مرحله از بازسازی می باشد با تشکر
    • مدیر سایت

      سلام دوست عزیز. از طریق تماس با کارشناسان فروش ما و یا ارسال پیام در واتساپ در مورد نوع درب مناسب و قیمت آن اطلاعات مورد نیاز در اختیارتان قرار می گیرد. کارشناسان ما بهترین درب را بسته به شرایط و بودجه تان به شما معرفی خواهند نمود.

  • طبسی نژاد
    سلام قیمت درب ضد سرقت جنس عالی برای شهرستان بم می خواهم لطف میکنید تصویر و قیمت ارسال کنید ممنون می شم. درب اتاق موجود هست؟
    • مدیر سایت

      با سلام. از طریق تماس با واحد فروش مشاوره لازم به شما ارائه و لیست محصولات ارسال خواهد شد. بله، مدل های مختلف درب اتاقی موجود می باشد که در دسته دربهای داخلی می توانید نمونه محصولات را مشاهده بفرمایید.

  • محمدایلانلواستان قزوین شهرستان تاکستان
    باسلام درودببکران رنج قیمت محبت کنیدبانوع رنگ وشکل ظاهری ان وهمچنین نوع خریدباچک امکانپذیرهست چک صیادی
    • مدیر سایت

      دوست عزیز در فروشگاه راشین درب محصولات از قیمت 5 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان موجود است. باید در ابتدا مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با واحد فروش تماس بگیرید. برای مشاهده محصولات مرتبط با درب ضد سرقت به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

  • فدایی
    سلام ادرس میدین کجاست؟
    • مدیر سایت

      برای دریافت آدرس فروشگاه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • قاسم
    باسلام خدمت شما تمامی امکاناتی رو که گفتین عالی هست فقط یک سوال الان ما جابجا شدیم داخل آپارتمانی که درب ضدسرقت نسب شده آیاامکانش هست که درب دیگه ای بزاریم یااینکه چهارچوب بایدکامل عوض بشه ودیوارخراب بشه یانه لطفا جواب
    • مدیر سایت

      با سلام. امکان تعویض درب ضد سرقت وجود دارد و در مورد چهارچوب درب نیز باید بررسی شود که آیا امکان نصب درب جدید بر روی چهارچوب فعلی شما وجود دارد یا خیر. اگر درب فعلی از نوع ضد سرقت باشد به احتما زیاد این امکان وجود خواهد داشت.

تماس بگیرید